کد خبر: ۳۶۴۷۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سوال و جوابی که خبرگزاری خانه ملت آن را سانسور کرد:
حاضرین در جلسه از سانسور بخشی از سخنان مطرح شده در گزارش خبرگزاری خانه ملت خبر دادند که آن پاسخ دكتر علي لاريجاني به سوال يكي از حضار مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودن ايشان و نظرش درباره قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان قم بود./ علي لاريجاني به اصرار یکی از حاضرین در جلسه مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودنش از پاسخ خودداري كرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعه گذشته دكتر علي لاريجاني در ديداري با جمعی از طلاب و روحانیون قم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص برجام، تحولات سیاسی کشور و برخی از شبهات مطرح در خصوص خود پرداخت. روز گذشته خبرگزاری خانه ملت که ایرن روزها نقش روابط عمومی ستاد آقای لاریجانی را ایفا نموده است متن جلسه مذکور را بر بروی خروجی سایت خود قرار داد.

حاضرین در جلسه از سانسور بخشی از سخنان مطرح شده در گزارش خبرگزاری خانه ملت خبر دادند که آن پاسخ دكتر علي لاريجاني به سوال يكي از حضار مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودن ايشان و نظرش درباره قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان قم بود.

لاریجانی در پاسخ به این سوال که چرا اسم شما در لیست اصلاح طلبان است می گوید: اگر گروهی بخواهند اسم ما را در لیست خود بیاورند ما باید چکار کنیم؟

وي در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از اعضای حاضر در جلسه مبني بر اين كه حضور شما در لیست اصلاح طلبان باعث اعتبار دادن به آنها میشود و اين موضوع را باید تكذيب كنيد بیان می دارند: اصلاح طلب‌ها درقم کاندیدایی ندارند و همه ی آنها را رد صلاحیت کرده اند. سوال من اینست، اگر شخصیتی جنبه ملی داشته باشد آیا باید با این فرد مناقشه کنیم و اصلا مگر اصلاح طلب ها ضدانقلابند؟     

علي لاريجاني در ادامه اظهار می نماید: اگر این اشکالی که شما می فرمایید وارد باشد، پس چرا آقای موحدی کرمانی، امامی کاشانی و آیت الله امینی هم در لیست اصولگرایان هستند و هم در لیست آقای هاشمی.

او می گوید: منطق ما اینست که ما در کشور دو جریان هستیم ولی در بعضی امور ممکن است وفاق داشته باشیم، این طور نیست که ما همه چیز را رد کنیم.

علي لاريجاني در پاسخ به یکی از حاضرین مبنی بر اینکه اصلاح طلبی و اصولگرایی دو فکر متفاوت است، با این حساب شما تابع کدام طرز فکر هستید، اظهار داشت: فرض کنید وقتی شما به بنده رای میدهید آیا به این معناست که بنده همه فکر شما را تایید میکنم؟ نخیر، به این معناست که شما ممکن است در مجموع من را قبول داشته باشید من که به شما رای نداده ام، شما به بنده رای داده اید.

علي لاريجاني در ادامه، به اصرار یکی از حاضرین در جلسه مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودنش از پاسخ خودداري كرد./قمنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها