کد خبر: ۳۶۵۱۴۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مردم قم از احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام آشتیانی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم از این حوزه انتخابیه حمایت کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مردم قم نوشتند:

«باسمه تعالی»

مردم غیور و قدرشناس قم

ما امضاکنندگان این متن، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پس از چندین دوره همکاری با آقایان آیت‌الله محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی‌فراهانی، شناخت خویش را تقدیم شما می‌کنیم.

آقای آشتیانی نماینده‌ای متین، هوشیار و وفادار به اسلام و مردم است که بدون حاشیه در رأی دادن و کار جمعی، جز به منافع اسلام و مردم نمی‌اندیشد و در بزنگاه‌های مختلف نیز شجاعانه با ابراز رأی خویش نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کند.

آقای امیرآبادی‌فراهانی نیز نماینده‌ای سرزنده، عاقل، مردم‌گرا و فسادستیز است که از هر گونه  رانت و رانت‌خواری مبرا است. این دو برادر بزرگوار با جدیت در خدمت به ایران اسلامی و شهر خون و قیام کم نمی‌گذارند و کلان‌نگری آنان در حل مسائل و مشکلات ملت ایران مانع توجه به حوزه انتخابیه‌شان نبوده است؛ در واقع آنان از پنجره ایران به قم می‌نگرند و بدون علم و مشورت رأی نمی‌دهند و عقلانیت را در کنار تعهد به اسلام و مردم، به‌ویژه مستضعفان راهنمای خدمت‌گزاری خویش قرار داده‌اند.

ادای این شهادت را به قصد تقویت مجلس بر خود لازم دیدیم و تسلیم نتیجه و اراده شما هستیم.

غلامعلی حدادعادل

مرتضی آقاتهرانی

احمد توکلی

الیاس نادران

حسین نجابت

اسماعیل کوثری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها