کد خبر: ۳۶۵۱۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
احمد امیرآبادی در تجمع اصولگرایان قم بیان داشت:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم قم نباید اجازه دهند در شهر برخی رفتارهای انتخاباتی غلط صورت بگیرد، قم آبرو دارد آن وقت در این شهر جوجه‌کباب می‌دهند برای به دست آوردن رأی! ما با تجمل‌گرایی و اشراف گرایی مخالفیم و با آن مبارزه خواهیم کرد و راه ساده زیستی امام و شهدا را ادامه خواهیم داد و اموال خود را اعلام کردیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، احمد امیرآبادی در تجمع بزرگ اصولگرایان که در مسجد امیر المومنین (ع) قم برگزار شد، در اعتراض به رفتار اشرافی کاندیدای خاص در قم اظهار داشت: نماینده باید با مردم شفاف باشد، مغازه دونبش داشتن  فایده‌ای ندارد  نمایندگان باید مواضع  خود را در خصوص آمریکا و مقاومت و تجمل‌گرایی و مسائل اقتصادی اعلام کنند، ما نیامده‌ایم سر مردم کلاه بگذاریم، ما اصولگرا هستیم نه اصولگرا نما! اصول ما دفاع از ارزش‌های انقلاب و حقوق مردم است.



وی به نقش مؤثر حجت ­الاسلام والمسلمین آشتیانی در مجلس شورای اسلامی پرداخت و تصریح کرد: بیانیه‌های آقای آشتیانی باعث شد وزیر علوم را استیضاح کنند این برای مردم قم ارزشمند است،  در ابتدای هر سال صندلی‌های مجلس قرعه‌کشی می‌شود در سال اول من با آقای آقا تهرانی بودم از سال دوم هرگونه قرعه‌کشی که انجام می‌شد سعی می‌کردیم  با تغییر و جابجایی در کنار هم باشیم تا تأثیر گزاری بیشتری داشته باشیم و وحدت و همدلی مردم قم را نشان دهیم درحالی‌که برخی نماینده‌های برخی شهرها وقتی در قرعه‌کشی کنار هم می‌افتادند کلی تلاش می‌کردند که از هم جدا شوند.

نماینده قم تصریح کرد: سعی کردیمشان قم و شأن مردم قم را حفظ کنیم، بارها نمایندگان به آقای آشتیانی مراجعه  کردند که آیا به این موضوع رأی بدهیم  یا نه این مسئله خلاف شرع نباشد اینشان نماینده‌ای از حوزه علمیه است در صف‌های جماعت اصلاح‌طلبان و اصولگراها و خطوط فکری دیگر  پشت ایشان نماز می‌خواندند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: ملت قم صاحبان اصیل انقلاب هستند وقتی  فردی  گفت انقلاب از زندان اوین شروع شد در پشت تریبون مجلس اعلام کردم اشتباه نکنید انقلاب از چهار مردان قم شروع‌شده است.

نماینده قم در مجلس عنوان کرد: در این مدت تمام تلاش ما اجرای قانون بوده است، برای ما دولت قبل و فعلی فرقی نمی‌کرد ما وکیل مردم هستیم وکیل دولت نیستیم دولت به‌اندازه کافی سایت و پول و آدم دارد که از خودش دفاع کند و باید  از حقوق ملت دفاع کنیم.

وی بابیان این مسئله که قانون امر به معروف حاصل زحمات آقای آشتیانی است گفت: نماینده قم نباید برای یک رأی به این و آن التماس کند، بابک زنجانی با نامه‌ای که ما امضا کردیم دستگیر شد، آلومینیوم المهدی هرمزگان واگذارشده بود با اعتراض ما چهارصد میلیارد تومان به مبلغ آن اضافه شد.

امیرآبادی تصریح کرد: نماینده باید خودش پاک باشد تا بتواند نقش نظارتی داشته باشد،  در بحث نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان نظارت کردیم اما هرگز دخالت نکردیم، نمایندگان در بحث نظارتی خود باید ارزش‌های ملت را حفظ کنند و برای مردم کار کنند. بعضی‌ها به دنبال این هستند به  اقوام و رفیق‌های خود مسئولیتی دهند و بعدها سوءاستفاده کنند  اما این اجازه  را نمی‌دهیم.



وی گفت: طی سال‌های گذشته آب قم مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود، رهبر معظم انقلاب 230 میلیون یورو برای آب قم تخصیص دادند که رقم بالایی از این بودجه در  طول دولت‌های  نهم و دهم به قم اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم قم نباید اجازه دهند در شهر برخی رفتارهای انتخاباتی غلط صورت بگیرد، قم آبرو دارد آن وقت در این شهر جوجه‌کباب می‌دهند برای به دست آوردن رأی!

وی عنوان کرد: کاندیداهای اصولگرا آماده‌اند اگر دولت به  فکر حل مشکلات اساسی ملت از جمله معیشت، اشتغال، رکود، اعتیاد و طلاق باشد حمایت کنند، اما اگر دولت به دنبال حاشیه‌سازی، از بین بردن ارزش‌های انقلاب، به دنبال رابطه با آمریکا باشد و مسائل  فرعی را بر مسائل مردم مقدم بداند با تمام توان جلوی دولت می‌ایستیم.

امیرآبادی گفت: ما با تجمل‌گرایی و اشراف گرایی  مخالفیم و با آن مبارزه خواهیم کرد و راه  ساده زیستی امام و شهدا را ادامه خواهیم داد و اموال خود را اعلام کردیم و هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را هم اعلام خواهیم کرد، بقیه هم اموال خود را اعلام کنند و بگویند  از کجا آورده‌اند؟ مردم قم اجازه نمی‌دهند منافق به مجلس برود.

وی تصریح کرد: در ابتدا اعلام می‌کنند در برخی مناطق ستاد انتخاباتی دایر نکنید اما چرا یک کاندیدا این کار را انجام داد؟ ما به این کار اعتراض کردیم  اما شورای تأمین قم مصوبه جدید قرار داده است که نامزدها می‌توانند از چهارراه بازار تا میدان جانبازان ستاد تبلیغاتی دایر کنند که این موضوع تغییر مصوبه قبلی بود تصمیم ما این است که دیگر ستادی را دایر نکنیم به دلیل اینکه دیگر زمان چندانی برای تبلیغات باقی نمانده است.

امیرآبادی در پاسخ به سؤال یکی از حاضران این مراسم در خصوص تخریب‌های صورت گرفته علیه کاندیداهای اصولگرا، خاطرنشان کرد: شایعه کرده‌اند که آقای آشتیانی  از لیست  جامعه مدرسین انصراف داده درحالی‌که این شایعه است وی اعلام کرده  با دو نفر که جامعه مدرسین معرفی کرده پوستر نمی‌زند وگرنه  کاندیدای جامعه مدرسین هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها