کد خبر: ۳۶۵۳۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
گزارشی از هزینه های کلان تبلیغاتی نامزدهای حامی دولت در تهران:
در روزهای پایانی زمان مجاز برای تبلیغات انتخاباتی شاهد نصب پرتعداد بنرهای تبلیغاتی برخی از کاندیداهای نزدیک به دولت در خیابان های تهران هستیم که علی رغم ممنوعیت قانونی توسط ستادهای انتخاباتی اشخاص نصب شده اند. این تخلفات انتخاباتی از سوی کسانی صورت می پذیرد که اغلب آنها در دولت یازدهم سمت های اصلی را داشته و خود به عنوان مجری انتخابات وظیفه اجرای صحیح قوانین انتخابات را عهده دار هستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بر اساس اعلام هیات بازرسی انتخابات استان تهران (ماده 61 قانون و ماده 52 آئین نامه اجرایی) نصب هرگونه عکس؛ پوستر، بنر تبلیغاتی بجز بنر و پارچه در محل ستادهای تبلغاتی نامزدها، غیرمجاز و ممنوع اعلام شده است که این قوانین در جلسات توجیهی به مسئولین ستادهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ابلاغ شده است.

در همین خصوص در روزهای پایانی زمان مجاز برای تبلیغات انتخاباتی شاهد نصب پر تعداد بنرهای تبلیغاتی برخی از کاندیداهای نزدیک به دولت در سطح شهر تهران هستیم که علی رغم ممنوعیت قانونی توسط ستادهای انتخاباتی اشخاص نصب شده اند. این تخلفات انتخاباتی از سوی کسانی صورت می پذیرد که اغلب آنها در دولت یازدهم سمت های اصلی را داشته و خود به عنوان مجری انتخابات وظیفه رعایت قانون و اجرای صحیح قوانین انتخابات را عهده دار هستند.

گزارش میدانی خبرنگار پایگاه 598 حاکی از نصب ده ها بنر فقط در خیابان مطهری تهران و همچنین حرکت کاروان‌های تبلیغاتی خودرویی در این خیابان ها را دارد که در ادامه تنها تعدادی از تصاویر بنرهای نصب شده در ادامه می آید.







































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها