کد خبر: ۳۶۵۴۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
فرماندار قزوین گفت: از 44 نفری که برای حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند 10 نفر اعلام انصراف کردند.

به گزارش پایگاه 598، سید علی موسوی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از 44 نفری که برای حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند تا به این ساعت 10 نفر اعلام انصراف کردند.

وی ادامه داد: امروز ششم اسفند ماه جاری باید آگهی شعبات چاپ شود و در حال حاضر 34 نفر نیز در روز هفتم اسفند ماه جاری رهاورد.

فرماندار قزوین با اشاره به تخلفات تبلیغات انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: تخلفات تبلیغات انتخاباتی فقط در زمینه بنر و عکس صورت گرفته و داوطلبان در این راستا رعایت نکرده و روی هم رفته تخلفات حادی که موجب مخدوش شدن انتخابات شود، صورت نگرفته است.

موسوی عنوان کرد: یک‌هزار و یک نفر بازرس برای انتخابات پیش‌رو تعیین شده که 53 نفر نیز به عنوان سربازرس انتخاباتی امر نظارت بر روند انتخابات را بر عهده دارند.

این مسئول با بیان اینکه تخلفات تبلیغات انتخاباتی در قزوین جزئی بوده، یادآور شد: در این راستا به تعداد زیادی تذکر داده شده و تخلفات آشکار نیز امحا شده است.

فرماندار قزوین با تأکید بر اینکه اگر متخلفان تبلیغات را ادامه دهند، گفت: آنان برای رسیدگی به دستگاه قضا معرفی شده و در این زمینه برای متخلفان پرونده تشکیل می‌شود؛ تصمیمات این تخلفات برای بعد از انتخابات صورت می‌گیرد.

موسوی تصریح کرد: اگر تخلفات تبلیغات از سوی فردی صورت گیرد و برای این دوره نیز انتخاب شود در مجلس اعتبارنامه تخلفات آن بررسی و برای تأیید در مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات کار برای حضور پرشور مردم آماده و فراهم شده است، مطرح کرد: هئیت اجرایی و نظارت در فرمانداری نیز آماده انتخابات پرشور هستند.

فرماندار قزوین درخواست کرد: مردم با شرکت پرشور خود همان طور که در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز بار دیگر بیعت خود را با نظام و رهبری به اثبات برسانند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها