کد خبر: ۳۶۵۹۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: نتایج نهایی شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام شمارش آرا و نتیجه نهایی رای‌گیری در حوزه بویراحمد و دنا، اظهار داشت: در این حوزه غلام محمد زارعی با 48 هزار و 816 رای مأخوذه به عنوان منتخب مردم بویراحمد و دنا معرفی شد.

فرماندار بویراحمد تعداد آرای ستار هدایت‌خواه را 46 هزار و 180 نفر عنوان کرد و افزود: مهدی روشنفکر با 37 هزار و 874 رای نفر سوم و محمد بهرامی با 35 هزار 29  رای  چهارم شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از حضور 180 هزار و 951 نفر در انتخابات بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: از آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم و با حضور خود برگ زرین دیگری به افتخارات این استان و شهرستان افزوده می‌شود.

وی تعداد آرای صندوق محمدرضا نیکبخت را هفت هزار و 31 رای، عبدالخالق خرسندیان دو هزار 675 رای، عنایت محمدپور هزار و 11، غلامحسین رهبرنیا  391 رای، عبدالنبی انصاری 271 رای، سید محسن محمودی نیکو 393 و مسلم افروز را 634 رای عنوان کرد.

به گزارش تسنیم زارعی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده است.

به گزارش تسنیم به علت تخلفات انتخاباتی که در این حوزه رخ داده است هنوز مردم نتیجه اعلام شده را باور ندارند و  به آن معترض هستند؛ ستار هدایت خواه از هوادارن خود خواست که آرامش خود را حفظ کرده  چرا که وی پیگیر مطالبه حق طرفدارانش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها