کد خبر: ۳۶۶۰۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
نمایندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانهای هرمزگان، آذربایجان شرقی واردبیل مشخص شدند.
به گزارش پایگاه 598، اطلاعیه شماره ۸۵ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر اساس این اطلاعیه نمایندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه هرمزگان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل مشخص شدند.

بر اساس این گزارش در استان هرمزگان از مجموع ۷۶۳۱۵۲ رای ماخوذه آقای سید روح الله صدرالساداتی با کسب ۴۲۰۶۹۹ رای  حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

همچنین در استان مازندران از مجموع ۱۶۲۰۵۵۲ رای ماخوذه، آقایان صادق اردشیر لاریجانی با کسب ۶۸۲۸۱۷ رای و نورالله طبرسی با کسب ۶۱۲۶۷۳ رای و علی معلمی با کسب ۵۵۶۷۵۰ رای و سید رحیم توکل با کسب ۴۸۸۸۱۷ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

علاوه بر این در استان گیلان از مجموع ۱۱۷۳۲۴۱ رای ماخوذه، آقایان سید علی حسینی اشکوری با کسب ۳۵۴۹۱۸ رای و زین العابدین قربانی با کسب ۳۳۱۲۸۳ رای و رضا رمضانی با کسب ۳۳۰۶۰۶ رای و احمد پروایی ریک با کسب ۳۰۵۰۷۳ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

در استان آذربایجان شرقی نیز از مجموع ۱۷۹۰۷۸۹ رای ماخوذه، آقایان محسن مجتهد با کسب ۷۴۳۸۱۱ رای و علی ملکوتی با کسب ۶۸۸۷۰۰ رای و محمدتقی پورمحمدی با کسب ۵۷۰۴۴۵ رای و هاشم هاشم زاده با کسب ۴۷۶۸۸۸ رای و محمد فیضی با کسب ۴۱۵۰۴۱ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

همچنین در استان اردبیل نیز از مجموع ۶۱۲۳۲۰ رای ماخوذه، آقایان سیدحسن عاملی کلخوران با کسب ۳۸۲۸۵۴ رای و میرفخرالدین ننه کران با کسب ۲۵۷۴۶۲ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها