کد خبر: ۳۶۶۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
با روشن شدن تدریجی نتیجه انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم، اصلاح طلبان با تکیه بر نتایج به دست آمده تهران خبر از پیروزی بزرگ می‌دهند با وجود این و با نگاهی به نتایج سراسری انتخابات به خوبی مشخص می‌شود که اصولگرایان در سراسر کشور پیروزی قاطعی را به دست آورده و مدعیان این بار نیز با چشم بستن بر واقعیات و آمار حقیقی انتخابات، دروغ را پیشه خود ساخته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، با گذشت دو روز از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دیروز آخرین نتایج به دست آمده از صندوق‌های رای منتشر شد. 

به گزارش جدول منتشر شده در خبرگزاری فارس آن چه که از آمار نهایی انتخابات و نامزدهایی که به صورت قطعی جواز ورود به بهارستان را کسب کرده‌اند یا به دور دوم رسید‌ه‌اند نشان از آن دارد که در مقابل 111 اصلاح طلب پیروز انتخابات در سراسر کشور 153 اصولگرا به مجلس راه یافته‌اند.

روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز بر پیروزی قاطع اصلاح طلبان متمرکز شدند تا نشان دهند که اصلاح طلبان ریاضیات جدیدی را کشف کرده و معیار عمل خود قرار داده‌اند. 

به عنوان نمونه روزنامه اعتماد در گزارش یک دیروز خود از خانه تکانی در پارلمان خبر داد و روزنامه شرق نیز با تکیه بر آمار اولیه تهران و ادعای پیروزی لیست اصلاح‌طلبان در این شهر از پیروزی قاطع در کل کشور سخن گفت! 

روزنامه آرمان نیز با تکیه بر نتایج اولیه انتخابات خبرگان فریاد پیروزی سر داد تا برای مخاطبان خود این را اثبات کند که در سراسر کشور مردم به اصلاح طلبان رای داده‌اند. 

بر این اساس و برای اصلاح طلبان 111 بزرگ‌تر از 153 بوده و اقلیت مجلس می‌تواند لباس اکثریت پوشیده و پز دهد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
چرا نماینده های مستقل را مصادره نموده اید؟
پاسخ
ایرانی
-
۱۱:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
این شمایید که دارید دروغ بزرگ میگید شما برای اینکه شدت شکست را کمتر کنید مستقل ها را به خودتون چسبوندین، خودتونو به خواب نزنید کمی فکر کنید حرف های زیادی از دل مردم توو این انتخابات می شنوید البته اگر بخواهید....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
عزیز دل بس کن , مشخص است با همین روند دولت اعتداااال رایش برای دور بعد زیر سوال است اا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
۲
۰
یادمان است دوم دبستان علامت (یا { را بین دو عدد می‌گذاشتند مثلا دو و هفت ، حلا اکولاد به هر سمت بود همان عدد بزرگتر ، به نظرم درسشان زا از همان دوم دبستان خوب نخواندند ،111{153دهان گنجشک به سمت لقمه بیشتر ، افرین (تشویق دانش اموزان برای خودشان!!!!!!!)
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۹:۵۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
مهم این است رسانه های بین المللی اصلاح طلبان را پیروز انتخابات می
دانند و همین برای آنها کافیست.
ضمنا مجلس دهم مجلسی کاملا در خدمت دولت خواهد بود چرا که خبری از
اصولگرایانی که پرچمدار مخالفت با روحانی بودند در این مجلس نیستند و
اساسا خود اصولگرایان هم آن افراد را در لیست خود نگذاشتند. تک و توک
برخی نماینده های اصولگرای شهرستانها که غرق مشغله محل حوزه انتخابیه خود
هستند فرصت و یا انگیزه ای برای کل کل با دولت ندارند و فرضا هم که کل کل
کنند اعتراضشان چندان مهم تلقی نمی شوند چرا که نماینده های تهران همیشه
نماینده ترند ! به قول معروف سیاهی لشکر نیاید به کار. یکی مرد جنگی به
از صد هزار. آن مردان جنگی هم امثال رسایی و کوجکزاده و حسنیان و بذرپاش
و.. هستند که دیگر جایی در مجلس ندارند. لذا اکثریت اصولگرای مجلس دهم یک
اکثریت کاملا خنثی و بی دست و پا در مقابل روحانی خواهد بود. نشان به این
نشان که لاریجانی مجددا رییس مجلس خواهد شد و همین اصولگرایان از ترس
ریاست عارف به ریاست لاریجانی رضایت خواهند داد!
روحانی با این پیروزی رای مجدد خود را در سال 96 از الان تضمین کرد. مگز
آنکه اتفاق ویژه ای رخ بدهد.
پاسخ
لطفا تا اخر بخوانید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
بله چهل نماینده اصلاحاتی کم تر حتما دولت رای می اورد . خدا رسانه های غربی و کاسه لیسان داخلی و اعوان و انصار را با هم شفای عاجل عنایت فرماید. روزی فیثاغورث بنای ریاضی را گذاشت . هندیان صفر را کشف کردند. در رنسانس علم پیشرفت کرد.هنوز باید دید کشفیات جدید در زمینه اعداد در ریاضی به کجا رسیده , شاید این هم از تدبیر است که ریاضی سیاسی را منفک کند و علم جدیدی بنا کند.بعدها در رنسانس دکارت و امثال او دیفرانسیل و انتگرال را پایه گذاشتند. حالا با همه این ها فکر می کنم در سنجش رابطه سلامت مغز در پزشکی و مبخث اعداد در ریاضی کشف یات جدیدی صورت بگیرد. اگر به همین منوال پیش برویم استراتژی سنجش آرا از طریق شمارش عکس حزب مطلوب رسانه های خارجی را پیروز کند یا نکند , گالیله اشتباه کرد که گفت زمین مرکز نیست. حالا باید به سراغ طالس و فیثاغورث رفت تا مشکل را حل کنند. 111 و 153 چه تفاوتی از نظر کم و کیف دارند. اا نتیجه پیروز را یا پیروز نمی کند یا استراتژی شمارش معکوس از پس کله رسسسسانه های غغغغغغغغرررررررررربی همه چیز را مشخص می کند. فکر کنم حالا با چرند بافتن پیروز انتخابات مشخص شود.
جدیدترین اخبار پربازدید ها