کد خبر: ۳۶۶۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
ائتلاف جنبش جوانان ۱۴ فوریه بحرین:
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، جنبش ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای حمایت کامل خود از دعوت آیت الله شیخ عیسی قاسم برای مقابله با تجاوزات رژیم آل‌خلیفه در دفاع از زنان بحرینی و آغاز دفاع مقدس را اعلام کرد.
 
جوانان 14 فوریه بحرین در این بیانیه تاکید می‌کند: ائتلاف 14 فوریه بحرین از جامعه جهانی و همه آزادگان و انقلابیون بحرینی درخواست می‌کند، برای توقف جنایات و کشتارهای آل‌خلیفه در بحرین اقدام کنند.
 
در این بیانیه تاکید شده است: بحرین به پادگان نظامی تبدیل شده و همه روستاها و محله‌ها به محاصره نیروهای امنیتی و نظامی رژیم آل‌خلیفه و نظامیان اشغالگر سعودی درآمده و جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم در آسمان کشور به پرواز درآمده و انقلابیون را تحت پیگرد قرار می‌دهند.
 
این بیانیه در ادامه می‌افزاید: با آغاز فاع مقدس، نبردهای خیابانی میان مزدوران آل‌خلیفه و انقلابیون معترض در مناطق مختلف بحرین تشدید شده و نیروهای امنیتی همچنان با خودروهای خود جوانان این مرز و بوم را به عمد زیر می‌گیرند.
 
در روستای الدراز، زادگاه شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان روند محاصره شدیدتر از دیگر مناطق است و برخی منابع از تلاش رژیم برای دستگیری این روحانی بزرگ خبر داده‌اند.
 
این بیانیه همچنین تاکید می‌کند که رژیم 30 مزدور نظامی خود را برای فراگیری آموزش ترور رهبران معارض بحرینی از جمله شیخ عیسی قاسم و شیخ علی سلمان، رهبر جمعیت الوفاق به اردن اعزام کرده، اما رژیم بداند ارتکاب چنین حماقتی عواقب وخیمی را به دنبال خواهد داشت.
 
در این بیانیه آمده است: در سایه سکوت و همدستی جامعه جهانی، سازمان ملل، شورای امنیت، کاخ سفید و انگلیس و افزایش حملات رژیم، جوانان انقلابی بحرین راهی جز روی آوردن به  دفاع مقدس ندارند.
 
ائتلاف جنبش 14 فوریه بحرین تاکید کرد: عقربه‌های ساعت به عقب بازنمی‌گردد و مرحله آینده واقعیت تاریخی است و اشتباهات گذشته دیگر تکرار نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ازاده جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها