کد خبر: ۳۶۶۵۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در ایران و ۷۷ کشور جهان منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، به مناسبت سالروز میلاد فرخنده امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و کریمه اهل بیت،حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده، در «دهه کرامت» برگزار می‌شود.


برای جشنواره‌های سراسری 10 بخش کلی در نظر گرفته شده که عبارت‌اند از: فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعاتی، رسانه‌های دیجیتال، کودک و نوجوان، دانشگاهیان، بین الملل و ویژه برنامه‌ها.

فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) از سوی دستگاه‌های مرتبط منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سه زبانه «شمس توس» به نشانی  http://www.shamstoos.ir  مراجعه کنند.

جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین المللی برگزار می شود. افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در 11 ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها