کد خبر: ۳۶۶۷۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
مردم عزادار خراسان پیکر آیت‌الله واعظ طبسی را تا خانه ابدی بدرقه کردند
پیکر آیت‌الله واعظ طبسی عالم نستوه و مبارز خستگی‌ناپذیر نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی با شکوه هرچه تمام‌تر و حضور گسترده عزاداران خراسانی تا خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش پایگاه 598، پیکر آیت‌الله واعظ طبسی عالم نستوه و مبارز خستگی‌ناپذیر نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی با شکوه هرچه تمام‌تر و حضور گسترده عزاداران خراسانی در مشهد مقدس تشییع و به حرم مطهر رضوی منتقل شد.

آیت‌الله عباس واعظ طبسی که حدود 40 سال خدمت صادقانه به زائران آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) را در کارنامه کاری خود را دارد امروز پیکر مطهرش بر دوش عزاداران خراسانی تشییع شد تا بخشی از خدمات این عالم ربانی در آستان مقدس امام هشتم(ع) تجلیل شود.

جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از نخستین دقایق تشییع پیکر آیت‌الله واعظ طبسی در عرصه میدان شهدای مشهد حضور یافتند تا پیکر مطهر این عالم  فقید را بر دوش خود تشییع و بدرقه دیار باقی کنند.

گفتنی است، آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان بامداد جمعه 14 اسفندماه پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها