کد خبر: ۳۶۷۷۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
با نزديم شدن به هفته‌هاي پاياني ليگ برتر رقابت براي فتح ليگ پانزدهم به اوج خود رسيده است، ۴ تيم استقلال، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپوليس كه در رده اول تا چهارم جدول رده بندي قرار گرفته‌اند از بيشترين بخت براي قهرماني برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، با فرارسيدن هفته‌هاي پاياني ليگ برتر رقابت براي فتح ليگ پانزدهم به اوج خود رسيده است. در اين بين به نظر مي رسد 4 تيم استقلال، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپوليس كه در رده اول تا چهارم جدول رده بندي قرار گرفته‌اند از بيشترين بخت براي قهرماني برخوردار هستند.

در اين بين استقلال سخت‌ترين مسير و البته بيشترين امتياز را دارد و استقلال خوزستان با ساده‌ترين راه مي‌تواند ليگ پانزدهم را فتح كند. البته راه پرسپوليس ساده است ولي اختلاف 6 امتيازي با صدرجدول كار اين تيم را بي نهايت سخت كرده است.  

7 گلوگاه سخت استقلال براي قهرماني

تيم فوتبال استقلال براي رسيدن به قهرماني حريفان سختي را در 8 بازي باقي مانده خود پيش رو دارد. آبي‌ها امروز بايد براي حفظ صدرنشيني در سال 94 پديده را شكست بدهند اما بازي‌هاي حساس استقلال در سال 95 شروع مي‌شود، جايي كه استقلال بايد در اين بازي‌ها با تيم‌هاي مدعي پرسپوليس، استقلال خوزستان، تراكتورسازي، سايپا، سپاهان، فولاد و صبا بازي كند. از اين حيث مي‌توان گفت كه هيچ تيمي مثل استقلال بازي سخت پيش‌رو ندارد اما دو نكته در مورد اين تيم وجود دارد. يكي اينكه استقلال در دور رفت خود در برابر بيشتر اين تيم‌ها نتايج خوبي گرفته است و نكته مهمتر اين كه استقلال در مجموع 8 بازي در 6 بازي بايد در تهران برابر حريفان خود به ميدان برود.

هفته بيست و سوم؛ استقلال- پديده

هفته بيست و چهارم؛ استقلال خوزستان- استقلال

هفته بيست و پنجم؛ استقلال- سپاهان

هفته بيست و ششم؛ پرسپوليس- استقلال

هفته بيست و هفتم؛ استقلال- فولاد

هفته بيست و هشتم؛ سايپا- استقلال

هفته بيست و نهم؛ استقلال- تراكتورسازي

هفته سي ام؛ صبا- استقلال

استقلال خوزستان و مسير ساده براي قهرماني

در پايان هفته بيست و دوم ليگ برتر تيم فوتبال استقلال خوزستان با يك اختلاف امتياز نسبت استقلال صدر جدولي جدي‌ترين تعقيب كننده اين تيم است و اين نشان مي‌دهد كه شاگردان ويسي عزم خود را براي تاريخ‌سازي در ليگ برتر جزم كرده‌اند. نگاهي به بازي‌هاي اين تيم در هفته‌هاي پيش‌رو و البته شرايط امتيازي شان در جدول نشان مي‌دهد كه آنها بدون ترديد جدي‌ترين رقيب براي استقلال در راه قهرماني هستند. استقلال خوزستان تا پايان فصل با راه آهن و استقلال اهواز، تيم‌هاي رده پانزدهم و شانردهم جدول بازي دارند كه از حالا مي توانند روي 6 امتياز اين 2 بازي حساب كنند. آنها در بين تيم‌هاي حاضر در كورس قهرماني با استقلال و ذوب آهن بايد بازي كنند كه نتيجه اين دو بازي مي‌تواند تا حد زيادي تكليف قهرماني را روشن كند. استقلال خوزستان برخلاف استقلال تهران در 3 بازي بايد در خارج از خانه به ميدان برود كه اين كارشان را براي رسيدن به قهرماني سخت مي‌كند.

هفته بيست و سوم؛ ملوان- استقلال خوزستان

هفته بيست و چهارم؛ استقلال خوزستان- استقلال تهران

هفته بيست و پنجم؛ استقلال اهواز- استقلال خوزستان

هفته بيست و ششم؛ استقلال خوزستان- نفت تهران

هفته بيست و هفتم؛ گسترش فولاد- استقلال خوزستان

هفته بيست و هشتم؛ استقلال خوزستان- راه آهن

هفته بيست ونهم؛ پديده- استقلال خوزستان

هفته سي ام؛ استقلال خوزستان- ذوب آهن

ذوب آهن و راه صعب‌العبور براي فتح ليگ پانزدهم

شايد در بين 4 تيم حاضر در كورس قهرماني ذوب‌آهن سخت‌ترين راه را براي فتح ليگ پانزدهم داشته باشد. تيم علاوه بر برگزاري بازي‌هاي سخت بايد 4 بازي خارج از خانه بازي كند و اين كار شاگردان گل‌محمدي را براي فتح ليگ پانزدهم بي نهايت سخت مي‌كند. ذوب آهن براي فتح جام پانزدهم 4 بازي بسيار سخت مشكل پيش رو دارد. ذوب آهن در بازي‌هاي مهم خود بايد با گسترش فولاد تبريز، سايپا و تراكتورسازي بازي كند و البته سخت‌ترين بازي براي اين تيم بازي هفته پاياني با استقلال خوزستان است كه بازي مرگ و زندگي محسوب مي‌شود. اين را هم فراموش نكنيد كه ذوب آهن تا بدين جاي كار 5 امتياز از استقلال صدرجدولي عقب افتاده است و كارش براي قهرماني بي نهايت مشكل است.

هفته بيست و سوم؛ ذوب آهن- سايپا

هفته بيست و چهارم؛ گسترش فولاد- ذوب آهن

هفته بيست و پنجم؛ ذوب آهن- تراكتورسازي

هفته بيست و ششم؛ راه آهن- ذوب آهن

هفته بيست و هفتم؛ ذوب آهن- صبا

هفته بيست و هشتم؛ پديده- ذوب آهن

هفته بيست و نهم؛ ذوب آهن- سياه جامگان

هفته سي ام؛ استقلال خوزستان- ذوب آهن

پرسپوليس و حسرت امتيازهاي از دست رفته است

شايد اگر پرسپوليس تا بدين جاي فصل اختلاف 6 امتيازي با استقلال صدرنشين نداشت، مي‌توانست با توجه به بازي‌هاي پيش رو به راحتي ليگ پانزدهم را فتح كرد اما به هرحال اين اختلاف امتياز قهرماني قرمزها را به حالت يك ماموريت غير ممكن درآورده است. پرسپوليس تا پايان ليگ بايد 4 بار در خارج از خانه بازي كند و البته مهمترين بازي‌هاي اين تيم تا پايان فصل بازي با گسترش فولاد، استقلال ، نفت تهران و صبا خواهد بود و قرمزها مي‌توانند روي 3 امتياز ساير بازي‌هاي باقي مانده حساب كنند. پرسپوليس تنها تيمي است كه به جز استقلال با هيچكدام از رقيبان مستقيم خود بازي ندارد و اين يك اتفاق روحيه بخش در اردوي سرخ‌ها محسوب مي‌شود.

هفته بيست و سوم؛ صبا- پرسپوليس

هفته بيست و چهارم؛ پرسپوليس- سياه جامگان

هفته بيست و پنجم؛ ملوان- پرسپوليس

هفته بيست و ششم؛ پرسپوليس- استقلال

هفته بيست و هفتم؛ استقلال اهواز- پرسپوليس

هفته بيست و هشتم؛ پرسپوليس- نفت تهران

هفته بيست و نهم؛ گسترش فولاد- پرسپوليس

هفته سي ام؛ پرسپوليس- راه‌آهن


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها