کد خبر: ۳۶۸۰۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
راوی مؤسسه سیره شهدا از جهانی شدن کتاب مفاتیح‎الجنان شیخ عباس قمی رمزگشایی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‎الاسلام مهدی فاطمی‎منش امشب در مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: قرآن یک معجزه الهی بوده که قلوب مردم را تسخیر کرده است، در کنار این کتاب الهی، مفاتیح‎الجنان شیخ عباس قمی نیز با برخورداری از دو مؤلفه توانسته استقبال زیادی در بین مردم داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: فرزند شیخ عباس قمی رمز موفقیت و مطرح شدن «مفاتیح‎الجنان» در جهان را در اخلاص پدرش می‎داند و دیگر اینکه شیخ عباس قمی همه کتاب‎هایش را نذر حضرت زهرا(س) کرده است.
 
* اصحاب رسانه قلم و کلام خود را در مسیر حق و حقانیت به کار برند
 
راوی مؤسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه «مفاتیح‎الجنان» یکی از پرتیراژترین کتاب‎هایی بوده که بارها تجدید چاپ شده است، افزود: داشتن اخلاص سبب می‎شود خداوند رابطه انسان را با خلق مضاعف کند، به نوعی کاری که نیت خدایی داشته باشد نتیجه مثبتی در بر دارد.
 
فاطمی‎منش از اصحاب رسانه بسیجی خواست تا قلم و کلام خود را در مسیر حق و حقانیت به کار برند و گفت: اصحاب رسانه وقتی قلم خود را نذر اهل‎ بیت(ع) کنند و برای کمک به خلق خدا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند یقیناً موفقیت توشه راه آنها می‎شود.
 
وی با اشاره به ویژگی‎های منحصر به فرد حضرت زهرا(س) افزود: شباهت این بانوی بزرگ به شب قدر است، از امام صادق(ع) روایت شده که فاطمه(س) را نمی‎توان درک کرد همانطور که شب قدر از هزار ماه بهتر است حضرت زهرا(س) نیز نسبت به بانوان عالم برتری دارد.
 
* وقتی امام ملاک باشد نتیجه آن پیروزی است
 
راوی مؤسسه سیره شهدا با بیان اینکه شب قدر برابر با یک عمر است، گفت: معرفت داشتن به بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) یک عمر انسان را نجات می‎دهد، به گونه‌ای دیگر محبت به آن حضرت اندازه یک عمر ارزش دارد.
 
فاطمی‎منش بر لزوم امام‎شناسی و ولایتمداری تأکید کرد و بیان داشت: راز موفقیت جوانان حزب‎الله در برابر دشمنان توجه به سیره عملی امام خمینی(ره) و امام خامنه‎ای (مدظله‎العالی) است، یعنی وقتی امام ملاک قرار بگیرد و مردم نسبت به امام شناخت داشته باشند نتیجه آن پیروزی است.
 
وی با اشاره به اینکه سوره کوثر در شأن حضرت زهرا(س) نازل شده است، گفت: اگر تمام قرآن را بررسی کنید کلماتی که در سوره کوثر آمده در هیچ جای قرآن وجود ندارد که نشان می‎دهد این سوره خاص برای یک انسان خاص است.
 
* فاطمه اثبات ولایت امیرالمومنین علی (ع) است
 
راوی مؤسسه سیره شهدا با تأکید بر اینکه فاطمه اثبات ولایت امیرالمومنین علی(ع) است، ابراز کرد: ایشان شهیده راه ولایت بودند و رمز موفقیت رزمندگان اسلام نیز توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است.
 
به گزارش فارس، مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به همت بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان گلستان در فاطمیه مجتمع امام رضا(ع) بسیج رسانه شهرستان گرگان برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، علی‎محمد جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و شماری از اصحاب رسانه حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها