کد خبر: ۳۶۸۷۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
رئیس ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ساعت یک بامداد صبح امروز همزمان با بارش شدید باران در محور اصفهان به تهران واژگونی یک دستگاه اتوبوس باعث فوت یکی از هموطنان و مصدومیت 38 نفر دیگر شد.
به گزارش پایگاه 598، علی رحمتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک فرا رسیدن سال جدید پیرامون حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در صبح امروز، اظهار کرد: ساعت یک بامداد صبح امروز همزمان با بارش شدید باران به دلیل لغزندگی سطح جاده در محور استان اصفهان به تهران شاهد واژگونی یک دستگاه اتوبوس بودیم که در این سانحه دلخراش متأسفانه یکی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داد و 38 نفر دیگر مصدوم شدند.
 
وی افزود: مصدومین شامل 26 مرد و 10 زن بودند که در حین امدادرسانی به مصدومین، دو نفر از همکاران عزیز ما در صحنه نیز دچار حادثه جرحی شدند که حال همه این مصدومان رضایت‌بخش اعلام می‌شود.
 
رئیس مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی اصفهان توزیع مصدومان این حادثه را در مراکز درمانی استان اصفهان به شرح زیر اعلام کرد: بیمارستان غرضی 13 نفر، مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی 9 نفر، مرکز آموزشی درمانی امین هفت نفر و بیمارستان گلدیس 9 نفر است.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته اذعان کرد: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی با 124 پایگاه فعال و بالغ بر 18 هزار تماس هماهنگی تلفنی و بی‌سیم در سطح شهر اصفهان 2 هزار و 309 مورد ماموریت امدادخواهی محقق شده است که  از این بین حدود 814 مورد مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی و حدود هزار و 495 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بوده و متاسفانه 6 مورد نیز فوتی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها