کد خبر: ۳۷۰۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: ریشه تمام مشکلات مردم منطقه و خاورمیانه رژیم صهیونیستی، مستکبران و رژیم نظام سلطه هستند.
برنا، دکتر محمود احمدی نژاد در افتتاحیه نخستین همایش بین المللی جوانان و بیداری اسلامی و در حضور بیش از 1000 جوان شرکت کننده در این مراسم، موضوع نشست را مهم و تاریخ ساز عنوان کرد و گفت: انسان بزرگترین آیه خدا و تجلی صفات و اسماء الهی است، خداوند او را خلق کرد تا مسیر کمال و سعادت را طی کند و به مقام خلیفه الله و جانشین او نایل شود، این ماموریت خداست.

رییس جمهور تحقق سعادت و کمال انسان را در سایه تحقق عدالت و آزادی دانست و بیان کرد: تحقق عدالت و آزادی در سایه توحید و یگانه پرستی و عشق و محبت به همنوع است.

وی با بیان این مطلب که پیامبر گرامی اسلام تجسم عشق به خداوند و همه انسان ها بود، ادامه داد: سوال اینجاست چرا رسالت انبیای الهی در جامعه بشری محقق نشده است و هنوز انسان ها طعم زیبای عدالت و آزادی و کرامت را نچشیده اند. پاسخ روشن است، علت حاکمیت انسان های ناصالح و برتری طلب و خودخواه و مستکبر است، قدرت هایی که 400 سال برده داری کردند و 300 سال ملت ها را به سلطه کشیدند و ثروت و فرهنگ آنها را به غارت بردند و حالا که قیام ها آزادی بخش و استقلال طلب در کشورها اوج گرفته، فریب هایشان آشکار شده و چهره و رنگ عوض کردند و امروز با شعار دموکراسی و دفاع از حقوق بشر سعی در تحقق اهداف قبلی خود یعنی برده داری و استعمار دارند.

رییس جمهور با اشاره به تحمیل رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه و خاورمیانه افزود: ریشه تمام مشکلات مردم منطقه و خاورمیانه رژیم صهیونیستی و مستکبران و رژیم نظام سلطه هستند.

وی با بیان این مطلب که اصل وجود رژیم صهیونیستی ضدکرامت انسان ها و توهین به ملت هاست، ادامه داد: همه دنیا در انقلاب است و معیار سنجش صداقت سیاستمداران منطقه، مخالفت اصولی با استقرار رژیم صهیونیستی و سلطه آمریکا و متحدانش در منطقه است.

دکتر احمدی نژاد در پایان گفت: عدالت و آزادی حقیقی در یک حکومت جهانی امکان تحقق دارد و این حکومت باید در اختیار انسان های عادل و صالح باشد. امروز مارکسیسم، اومانیسم و لیبرالیسم غربی و اندیشه سرمایه داری غربی در سراشیبی سقوط هستند و باید به فکر اندیشه و نظام جایگزین بود و چه جایگزینی بهتر از حکومت موعود، حضرت مهدی(عج) که همه پیامبران الهی مقدمه آن حقیقت اند. این مساله فصل مشترک همه انسان ها و متعلق به همه انسان هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها