کد خبر: ۳۷۰۳۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
هم‌زمان با روز ملی فن‌آوری هسته‌ ای برگزار شد:
هم‌زمان با روز ملی فن‌آوری هسته‌یی، بیست‌وچهارمین کاروان روایت مقاومت محور فردو، با شعار "برجام؛ خسارت محض"، صبح جمعه 20 فروردین 1395، به ارتفاع یوسف مشرف به ارتفاعات هسته‌یی فردو صعود کرد. این کاروان در کنار تپه‌ی جنة‌الشهداء، قدم‌گاه شهید هفتم هسته‌یی شیخ مهدی مطلبی، با تجلیل از مقام این شهید به بیان خاطراتی از او مجاهدات او در کوران فتنه‌ی هسته‌یی از زبان هم‌رزمانش پرداخت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هم‌زمان با روز ملی فن‌آوری هسته‌یی، بیست‌وچهارمین کاروان روایت مقاومت محور فردو، با شعار "برجام؛ خسارت محض"، صبح جمعه 20 فروردین 1395، به ارتفاع یوسف مشرف به ارتفاعات هسته‌یی فردو صعود کرد.

این کاروان پس از عبور از روستای صفرآباد در کنار تپه‌ی جنة‌الشهداء، قدم‌گاه شهید هفتم هسته‌یی شیخ مهدی مطلبی، با تجلیل از مقام این شهید به بیان خاطراتی از او مجاهدات او در کوران فتنه‌ی هسته‌یی از زبان هم‌رزمانش پرداخت.

صعود از ارتفاعات یوسف و توجیه منطقه‌ی عمومی دشت سلطان سلیمان و تشریخ روند اسقاط مجتمع‌ غنی‌سازی شهید مسعود علی‌محمدی در  ارتفاعات هسته‌یی فردو و تحلیل برجام به عنوان نسخه‌ی الگوی تعلیق انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این کوه‌پیمایی اعتراضی طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه بود. این کاروان با زیارت مزار شش امام‌زاده‌ی  قم‌رود و تجلیل از شهیدان سیدمحمدباقر صدر و سیدمرتضی آوینی در سال‌روز شهادت ایشان به کار خود پایان داد.  

بیست‌وچهارمین کاروان روایت مقاومت محور فردو، به عنوان مقدمه‌ی دوره‌ی تربیت راویان هسته‌یی در حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه محصول هم‌راهی مؤسسه‌ی تخصصی خطابه‌ی امیر بیان و مدرسه‌ی مطالعات نظری وتر بود.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها