کد خبر: ۳۷۰۷۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
حاج رجب محمدزاده نانواي بسيجي سال ۱۳۶۶ در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با ۷۰ درصد جانبازي در هياهوي شهر به فراموشي سپرده شده است.

به گزارش پایگاه 598، تسنيم نوشت: قصه بابا رجب و تنهايي‌هايش همچنان ادامه دارد، جانباز 75 درصد مشهدي كه سال‌ها تنها آرزويش ديدار با مقام معظم رهبري بود و پس از پيگيري‌هاي متعدد از سوي رسانه‌ها موفق شد در نوروز 94 با مقام معظم رهبري ديدار داشته باشد و به آرزوي ديرينه خود برسد.

اما امروز تنهايي‌هاي بابا رجب همچنان ادامه دارد و مسئولان او را با مشكلاتش تنها گذاشته‌اند. حاج رجب محمدزاده نانواي بسيجي سال 1366در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با 70درصد جانبازي در هياهوي شهر به فراموشي سپرده شده است. ما امروز دوباره به سراغ بابا رجب رفتيم تا از وضعيت جسمي و روحي و شرايط زندگيش مجدداً باخبر شويم.

فرزند بابارجب در اين زمينه گفت: ديدار با مقام معظم رهبري در روحيه بابا رجب تاثير زيادي داشت و ما هيچ‌وقت آن روز را فراموش نمي‌كنيم.

وي افزود: متاسفانه با وجود اينكه مسئولان زيادي از شرايط زندگي بابا رجب با خبر شدند، اما هيچ اقدامي براي بهبود وضعيت جسمي و مادي پدرم نشد، هنوز پدر من با شرايط سخت جسماني‌اي كه دارد، مستاجر است و هيچ اقدامي براي تهيه مسكن با وجود وعده‌هايي كه داده شد، صورت نگرفته است.

محمدزاده عنوان كرد: پدرم به دليل شرايط صورتش، دهانش زخمي و عفوني شده است. قبل از عيد نوروز وضعيت نامساعد و نگران‌كننده‌اي داشت و با توجه به اينكه پزشكان در جريان وضعيت بابا رجب نيستند، بدون رسيدگي مناسب از كنارش رد مي‌شوند.

فرزند بابا رجب اظهار داشت: با وجود تلاش‌هايي كه خبرگزاري تسنيم و ديگر رسانه‌ها داشتند، اما از نظر جسمي و وضعيت مسكن شرايط پدرم تغييري نكرده است. در عين حال نگاه مردم نسبت به بابا رجب بسيار تغيير كرده است. مردم در گذشته به چشم يك بيمار به او مي‌نگريستند و اكنون با شناختي كه از او پيدا كرده‌اند، مي‌دانند كه يك جانباز است و اين براي بابا بسيار ارزش دارد.

وي خاطرنشان كرد: متأسفانه بعد از مدتي كه همه به‌دنبال بابا رجب بودند، حالا او را به حال خود رها كرده‌اند و هيچ‌كس سراغي از وضعيت بابا نمي‌گيرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها