کد خبر: ۳۷۰۸۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش روابط عمومی ستاد عتبات عالیات، در جلسه ای که از ساعت 30/8 صبح تاریخ 8/11/90 آغاز شد؛ مهندس پلارک رئیس ستاد، دکتر مهدوی رئیس بیمارستان بقیةالله، دکتر قره بیگلو  جانشین کمسیون پزشکی ستاد، آقایان رنجبر رئیس ستاد کربلا، گودرزی معاون اجرایی، مهندس عبدالباقی قائم مقام معاونت فنی مهندسی و تنی چند از کارشناسان حضور داشته بطور مبسوط در رابطه با روند پیشرفت پروژه و امر تجهیز و تغییرات احتمالی بحث و بررسی صورت پذیرفت.
مهندس پلارک ضمن استماع آخرین وضعیت پروژه بیمارستان سرعت، دقت و هماهنگی با مقامات وزرات الصحه عراق تولیت حرم مطهر حسینی را جز مهمترین ارکان تکمیل و اتمام پروژه برشمرد.
وی به اهمیت ویژه ای که این بیمارستان در رفع مشکلات زائرین کربلای معلی دارد اشاره کرد و گفت: باید همه ظرفیت ها را به کار بگیریم تا با توجه به تخصصی بودن این مرکز درمانی کلیه تجهیزات برابر با استاندار های روز جهانی تهیه و نصب شود.
پلارک ضمن تقدیر از زحمات همه مسئولین و متبرعینی که در مراحل ساخت این بیمارستان از ابتدا تا کنون همکاری صمیمانه ای داشته اند گفت: یقینا جناب آقای دکتر مهدوی و همکارانشان یار و یاور ما بودند و از شروع پروژه با تعهد و علاقمندی که به آستان اهل بیت(علیهم السلام) دارند از هیچ کمکی دریغ نورزیدند.
در ادامه جلسه آقای دکتر مهدوی رئیس بیمارستان بقیه الله با ارائه گزارش تخصصی اظهار داشت: بحمدلله پروژه از وضعیت خوبی برخوردار است و پیش بینی می شود که این مجموعه با تجهیزات کامل حداکثر تا یک سال دیگر به بهره برداری برسد.
خاطر نشان می سازد: از آنجا که هماهنگی با مقامات بهداشت و درمان عراق و تولیت حرم حسینی از اولویت های کار است مقرر گردید تغییراتی که مد نظر آنان است لحاظ شده و در حد امکان نسبت به تأمین این نظرات اقدامات لازم انجام گیرد. همچنین مصوب گردید به جهت اهمیت ویژه این پروژه شورای عالی راه اندازی و تجهیز بیمارستان فوق هر 15 روز یکبار با ریاست مهندس پلارک تشکیل و موارد مربوطه با جدیت دنبال شود.      

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها