کد خبر: ۳۷۱۱۴۵
زمان انتشار: ۰۸:۲۵     ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه مردم در انتخابات مرحله دوم نیز با هوشیاری و حساسیت کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، گفت: مجلس آینده جای آزمون و خطا نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا حاجی‎بابایی سه‌شنبه شب در همایش «حضور حماسی بزرگان منطقه غرب استان گلستان» در حمایت از رحمت جلالی کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در تالار «ادین» شهرستان بر لزوم همراهی و هم‎افزایی اصولگرایان تاکید کرد و افزود: هر چقدر جلوتر می‎رویم نیاز به هم‎افزایی را بیشتر حس کردیم تا چند ماه مانده به انتخابات ائتلاف بزرگ اصولگرایان بعد از 20 سال برای نخستین بار بااستحکام و قدرت شکل گرفت.

وی افزود: با سخنانی که مقام معظم رهبری در ماه‎های منتهی به انتخابات داشتند که هر روز شفاف‎تر، روشن‎تر و دقیق‎تر بیان می‎شد آن 220 نفری که در ائتلاف حضور داشتند به نمایندگی، خودشان را مکلف می‎دیدند که در چارچوب ائتلاف حرکت کنند بدون اینکه اجباری وجود داشته باشد همه حاضر بودند همراهی داشته باشند.

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت آحاد مردم در انتخابات گفت: رهبری اشاره داشتند حتی اگر کسی انقلاب را قبول ندارد در انتخابات شرت کند یک نکته کلیدی در اینجا وجود داشت، یک هارمونی و هماهنگی بین‎المللی وجود داشت برای اینکه هر آنچه مقام معظم رهبری فرمودند فورا یک تفسیر انحرافی روی آن گذاشته می‎شد.

مهمترین ویژگی‎های امام راحل موضع‎گیری قدرتمند ایشان در برابر آمریکا است

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: وقتی رهبری فرمودند ضدانقلاب هم در انتخابات شرکت کند، مردم در سرنوشتشان دخیل باشند عده‎ای تفسیر کردند که افراد زیادی می‎توانند کاندیدا شوند، منظور رهبر معظم انقلاب این نبود که هرکس بیاید و ثبت‎نام کند.

حاجی‎بابایی با اشاره به اینکه برای نخستین بار دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با هم برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در انتخابات خبرگان مسائلی فرمودند که دل رزمندگان، بسیجیان و انقلابیون به درد آمد حتی در حضور مقام معظم رهبری یکی از جانبازان از ایشان خواست دیگر این موضوع را مطرح نکند.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند که خبرگان می‎خواهد رهبر انتخاب کند، ایشان می‎خواستند نشان دهند که مجلس خبرگان، رهبری انتخاب کند که طرفدار غرب نباشد، موضوع خبرگان و انتخابات و هفت اسفند از این نوع است که می‎خواهیم آنچه امام راحل برای ما به ارث گذاشته حفظ کنیم.

حاجی‎بابایی یکی از مهمترین ویژگی‎های امام راحل را موضع‎گیری قدرتمند ایشان در برابر آمریکا ذکر کرد و گفت: حتی با تغییر، تحریف و تحلیل سخنان امام خمینی (ره) کسی نمی‎تواند نسبت به نگاه امام شبهه‎ای داشته باشد.

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: مجلس شورای اسلامی به خاطر در راس امور بودن باید کسانی به عنوان نماینده مردم انتخاب شوند که تمام ویژگی‎های یک کاندیدای اصلح که امام راحل و مقام معظم رهبری ویژگی‎های آن بیان کردند، دارا باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بین‎المللی و حساس کشور باید نماینده‎ای انتخاب شود که تمام شاخص‎های انقلاب اسلامی همراه با اشرافیت و بصیرت در خصوص مسائل مختلف را دارا باشد تا بتواند در خصوص مسائل کشور تصمیمات درست اتخاذ کند.

مجلس آینده هیچ دغدغه‎ای به جز تلاش و تحقق شعار امسال نباید داشته باشد

نماینده منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری مجلس آینده هیچ دغدغه‎ای به جز تلاش، کار و خدمت به مردم و تحقق شعار امسال نباید داشته باشد.

حاجی‎بابایی افزود: مردم ما در آزمون‌های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و هم اکنون نوبت مسئولان است که با تصمیمات درست مشکلات آنان که از همه مهم‎تر به تعبیر مقام معظم رهبری رونق اقتصادی، تکیه بر توانمندی داخلی و افزایش رشد ناخالص ملی را برطرف سازند.

وی اتحاد و همزیستی مسالمت‎آمیز برادران شیعه و سنی در استان گلستان را یک فرصت برای شکوفایی و توسعه منطقه خواند و گفت: در شرایط کنونی هوشیاری و تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی از مهم‎ترین نخبگان، علما و مردم است که با این روشن‎بینی دسیسه‎های دشمنان روزبه‎روز به خودشان بر می‎گردد.

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی‎های بارز کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در غرب استان گلستان گفت: مهم‎ترین ویژگی حاج رحمت جلالی یکرنگی،‌ صداقت و مردم بودن ایشان است که تمام دوران مسئولیت و مدیریتی خود را در بین مردم و با مردم سپری کرده است.

حاج رحمت جلالی تمام ویژگی یک نماینده کارآمد را دارا است

حاجی‎بابایی افزود: حاج رحمت جلالی تمام ویژگی یک نماینده کارآمد و شاخص‎های یک انتخاب اصلح را دارا است.

وی اظهار امیدواری کرد انشاالله مردم غرب استان گلستان با انتخاب ایشان، دیگر نمایندگان منتخب و حاضر در مجلس از نقطه نظرات سازنده ایشان برای حل مشکلات مردم و توسعه غرب استان گلستان بهره‎مند سازند.

گفتنی است استقبال مردم قدرشناس و همیشه در صحنه بندرترکمن از این همایش به حدی بود که مورد تحسین حمیدرضا حاجی‎بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش و نماینده منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها