کد خبر: ۳۷۱۳۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی برای ملت ما نتایج بد و عوارض فاجعه‌باری را به همراه داشته است که باید به سرعت به سیاق و سبک زندگی اسلامی برگردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: غرب با استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تمام همت خود را به کار بسته تا فرهنگ اسلامی و ارزشی ما را در مقابل فرهنگ فریبنده خود بی‌هویت جلوه دهد که در این مسیر طراحی بسیاری را نیز انجام داده است

وی گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی برای ملت ما نتایج بد و عوارض فاجعه‌باری را به همراه داشته است که باید به سرعت به سیاق و سبک زندگی اسلامی برگردیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اینکه هنرمندان ما باید دقت کنند تا هنر فاخر و ارزشی جایگاه واقعی خود را پیدا کند گفت: ما به راحتی با تکیه بر هنر و فرهنگ اسلامی می‌توانیم حقایق واقعی مکتب الهی  ورزشی خود را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با یادآوری اینکه فرهنگ غنی اسلام همه سرمایه‌های ارزشمند را در اختیار ما قرار داده است و در چنین شرایطی نباید شکست خورده و مرعوب فرهنگ غرب باشیم، افزود: همه به تهی بودن و پوچ بودن فرهنگ غربی واقف هستند و دنیا به سمتی حرکت می‌کند تا بتواند فرهنگ دینی و ارزشی اسلام را مورد توجه و الگوبرداری خود قرار دهد.

عاملی با بیان اینکه هنرمندان همواره با دید ارزشی، معنوی و عاطفی بایستی در خلق آثار ارزشمند ورود پیدا کنند، ادامه داد، تضعیف فرهنگ اسلامی خواسته و مطلوب دشمن است اما نباید اهالی فرهنگ و هنر ما اجازه بدهند چنین حادثه ناگواری رخ بدهد.

وی ضرورت خنثی شدن توطئه دشمن و نقشه استکبار را در این حوزه یادآور شد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا به شکل آرام و خزنده سبک زندگی اسلامی ایرانی را تغییر بدهد و در این مسیر با انواع ابزارها، حیله‌ها و نیرنگ‌ها به میدان آمده است اما باید مراقب بود تا تغییر سبک زندگی به ورشکستی ما تبدیل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل یاد و خاطره شهید آوینی را گرامی داشت و گفت هنر انقلاب اسلامی برخلاف مکاتب هنری و فرهنگی غرب دارای شاکله مبانی اعتقادی، ارزشی و دینی است و آثار تولید شده در این عرصه قطعا بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و دقت نظر قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها