کد خبر: ۳۷۱۳۶۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مشاور ارشد رئیس‌جمهور روسیه:
مشاور ارشد رئیس‌جمهور روسیه گفت: هم برای ایران و هم برای روسیه هر گامی که در راستای برقراری ارتباط با غرب برداشته شود «گام خودکشی» نامیده می‌شود و خیانت بزرگی به دو کشور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، الکساندر دوگین شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از خانه بیداری اسلامی اصفهان اظهار کرد: از کودکی در فکرم بود که حتماً یکبار هم که شده از شهر زیبای اصفهان در ایران اسلامی بازدید کنم؛ اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و باید به شدت از آثارش مراقبت کرد.

وی افزود: من کتابهای زیادی نوشته‌ام که دو کتابم به زبان فارسی ترجمه شده است؛ مهم‌ترین کتاب بنده نظریات سیاسی است که در مورد اجتماع شناسی جامعه روسیه است، به شما توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید از جامعه‌های اطراف خودتان با خبر باشید حتماً این کتاب را مطالعه کنید.

این استاد فلسفه و علوم سیاسی دانشگاه دولتی مسکو تصریح کرد: خداوند به عنوان حاکم و رئیس تمام هستی است و تمام بازگشت‌ها به سوی او است و حاکم واقعی کسی است که از قوانین الهی پیروی کند؛ هر انقلاب و قیام مقدسی که در جهان وجود دارد هدف خود ایجاد عدالت و نابودی آثار شیطان است و این هدف فقط با عمل به قوانین الهی انجام پذیر خواهد بود و هر دکتر سیاسی برای آن که عدالت را ثبت کند باید از این قوانین پیروی کند.

وی با بیان اینکه تمام درگیری‌های ما با غرب برای مبارزه با بی عدالتی است عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دقیقاً بر ضد بی‌عدالتی رضاشاه انجام شد زیرا حکومت پهلوی از همان اول به هیچ عنوان نتوانست مورد تأیید مردم قرار گیرد و این دقیقاً نشان می‌دهد که چرا امام خمینی (ره) آمریکا را به نشانه دشمن اصلی قرار دادند.

الکساندر دوگین با تاکید بر اینکه دلیل نظر امام فقط سیاسی نیست؛ و بیشترین و اصلی‌ترین دلیل امام مبحث خطر دینی و معنوی است، بیان کرد: تمدن‌های جدید غربی از درون شیطانی هستند زیرا قدرت خدا را منکر می‌شوند و این موجب نقض عدالت آن کشور می‌شود پس باید برای دفاع، حفظ روحیه و اصل انقلاب ایرانی بعد دینی و معنوی خود را حفظ کنید؛ برخی از رهبران و روحانیون مبارز دوران مشروطیت که در بین مردم معروف هستند موفقیت خود را به سبب دین می‌دانند و همانطور که مشاهده می‌کنید حتی جان خود را هم در راه دین فدا کرده‌اند.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور روسیه ابراز کرد: هم برای ایران و هم برای روسیه هر گامی که در راستای برقراری ارتباط با غرب بخواهد برداشته شود گام خودکشی نامیده می‌شود و این گام می‌تواند یک خیانت بزرگ به انقلاب اسلامی ایران باشد و همچنین خیانت بزرگی به ارتدکس روسیه است.

وی اضافه کرد: نکته بسیار مهم بین ایران و روس، ایجاد اتحاد، همدلی، روابط سیاسی، روابط دینی و معنوی است زیرا هم روسیه و هم ایران دوست دارند تا عدالت همیشه در جامعه خودشان حکم‌فرما باشد و همیشه دین و معنویت در کشورشان وجود داشته باشد.

دوگین اظهار کرد: من شخصاً تحت تحریم آمریکا هستم که نه به خاطر زمینه‌های فعالیتی سیاسی و نظامی بلکه فقط به خاطر تفکراتم است اما این تحریم‌ها هیچ ضرری برای ما جز ضربه‌های روحی، از بین بردن عقاید و به‌وجود آوردن بی‌عدالتی ندارد؛ ما نباید از تحریم‌های غرب بترسیم، هرچه مقاومت کنیم اقتدار خود را به سایر کشورها نشان داده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر برای ما بهترین راه چاره برای مقابله با غرب است و با توجه به سخنان ایشان نباید از غرب بترسیم و یقین دارم اگر به کمک ایشان برای شکست غرب برویم حتماً از این صحنه موفق و سربلند بیرون خواهیم آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها