کد خبر: ۳۷۱۳۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مسئول مرکز مدیریت راه‌های، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در برخورد دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت، سه نفر در آزاد راه زنجان- تبریز جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، مسعود خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ساعت 6 صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در آزادراه زنجان_ تبریز رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این تصادف در لاین شمالی کیلومتر 68 رخ داده است، تصریح کرد: در این حادثه دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان با هم برخورد کرده‌اند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: در این تصادف سه نفر فوت کرده و یک نفر نیز به بیمارستان اعزام شده است.

خوشکام خاطر نشان کرد: مورد تصادف با حضور عوامل راهداری و سایر ارگان های امدادی در حال پاکسازی است.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصادفات به علت بی‌احتیاطی رانندگان وعدم رعایت فاصله طولی از سوی رانندگان رخ می‌‎دهد، از رانندگان خواست، نکات ایمنی را در حین رانندگی رعایت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با تاکید بر رعایت سرعت مناسب از سوی رانندگان افزود: رعایت سرعت مطمئن ضامن سلامت مسافران است و موجب کاهش تصادفات رانندگی می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرسنل راهداری استان 425 نفر است، تصریح کرد: تعداد راهدارخانه‌های زنجان 28 مورد و 250 دستگاه ماشین‌‎آلات در راهدارخانه‌ها فعالیت دارند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان می‌توانند قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند، گفت: شماره‌های 141، 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 آماده پاسخگویی به رانندگان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها