کد خبر: ۳۷۲۰۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، علیرضا نیکبخت‌واحدی، بازیکن اسبق تیم‌های سرخابی تعبیر جالبی از باخت استقلال دارد.
به گزارش بانک ورزش؛  او اين ‌بار بر خلاف مصاحبه‌هاي قبلي‌اش خود را يك هوادار استقلال مي‌داند و... با هم حرف‌هاي خواندني عليرضا نيكبخت‌واحدي را مي‌خوانيم.

* فكر مي‌كردي دربي 82 اين‌قدر پرگل از آب درآيد؟
به نظرم دربي 82 فقط براي پرسپوليس و پرسپوليسي‌ها خوب بود، در حالي كه روز دربي، نه روز استقلال بود، نه شانس استقلال، مضاف بر اينكه بدن‌هاي بازيكنان استقلال هم شرايط خوبي نداشت. همه اين عوامل هم موجب شد تا نتيجه‌اي رقم بخورد كه هواداران استقلال را خيلي ناراحت كرد.

* به نظر هم خيلي از باخت استقلال ناراحت شديد اما شما كه خودتان هم در دربي به استقلال گل زديد و خيلي هم ابراز شادي كرده بوديد!
بازيكن بايد هميشه دنبال پول حلال بردن به خانه‌اش باشد و فرق نمي‌كند آن بازيكن در استقلال، پرسپوليس، الوصل، استيل‌آذين و يا خونه‌ به ‌خونه باشد!

* اين‌ها را گفتيد كه چه حرفي را ثابت كنيد؟!
من روي اتفاقاتي كه همه مي‌دانند، روي لج و لجبازي با مربي وقت استقلال، تيمم را عوض كردم و به پرسپوليس رفتم اما انصافاً از باخت استقلال به عنوان يك هوادار خيلي ناراحت شدم.

* اما خوشحالي‌اي كه بعد از گلزني در دربي انجام دادي، چيز ديگري مي‌گفت! 
شايد آن خوشحالي را نبايد آن موقع انجام مي‌دادم اما صرف‌نظر از آن اتفاقات، اين ‌بار از باخت استقلال به عنوان يك هوادار خيلي ناراحت شدم و فكر مي‌كنم گل دقيقه 5 واقعاً به استقلال لطمه زد.

* اما بعضي از پرسپوليسي‌ها خوشحالي مي‌كنند كه با پيروزي 4 بر 2، نماد استقلال را هم از آبي‌پوشان گرفته‌اند و...
اين نمادها مي‌آيند و مي‌روند و به نظرم نبايد اين مسائل را خيلي بزرگ كرد. پرسپوليس پيروز شد چون مستحق برد بود، هر چند كه من معتقدم در دربي 82، خيلي از مسائل به ضرر استقلال شد؛ مثلاً يك توپ فكر كنم به دست بنگر خورد كه پنالتي بود و... و خلاصه همه چيز دست به دست هم داد تا پرسپوليس برنده دربي شود.

* بعضي‌ها سرمربي استقلال را علت اصلي باخت اين تيم در دربي مي‌دانند؛ با نظر منتقدان موافقي؟
من فكر مي‌كنم پرويزخان توقعات را با چند هفته صدرنشيني بالا برد. تا همين چند روز پيش هم استقلال صدر جدول بود و استقلالي‌ها يك‌جورهايي به اين وضعيت عادت كرده بودند اما باخت در دربي، هواداران استقلال را به هم ريخت.

* شما نسبت به تعويض‌ها و ارنج مظلومي در دربي انتقادي به او نداريد؟
من انتقادي به پرويزخان ندارم و معتقدم ارنج آقاي مظلومي خوب بود و دست برانكو واقعاً نسبت به مظلومي در تعويض‌ها و ارنج بازتر بود.

* اما نگه داشتن بازيكني مانند ميثم مجيدي كه محل رفت و آمد دائمي بازيكنان پرسپوليس در آن منطقه شده بود، موجب انتقادات شديد از مظلومي شد.
من اين حرف‌ها را قبول ندارم. مگر در همين بازي‌هاي قبلي نبود كه ميثم مجيدي را به عنوان يكي از خوب‌هاي استقلال معرفي مي‌كردند؟ روز دربي، روز استقلال نبود و تيم استقلال هم به گونه‌اي است كه وقتي يكي از بازيكنان خراب باشد، اين موضوع به همه سرايت مي‌كند. در اين بين فقط تا حدودي مهدي رحمتي خوب بود كه دو، سه واكنش خوب داشت.

* و... حرف آخر؟
استقلال شانس قهرماني در دو جام را دارد و به نظرم فقط با قهرماني است كه مي‌توان دل هوادار استقلال را به دست آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها