کد خبر: ۳۷۲۰۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
تکواندو بین المللی اسپانیا؛
سه تکواندوکار المپیکی کشورمان در پایان رقابتهای بین المللی اسپانیا موفق به کسب سه مدال طلا ، نقره و برنز شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: مردان المپیکی تکواندو کشورمان که آماده حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو می شوند بعد از حضور در رقابتهای بین المللی آلمان راهی اسپانیا شده و پس از چند روز اردوی مشترک با تیم ملی اسپانیا در شهر مادرید، روز یکشنبه در رقابتهای آزاد این کشور در شهر «بنوقاسم» به دیدار رقبای خود رفتند که در نهایت مردانی طلا ، عاشورزاده نقره و خدابخشی هم به مدال برنز دست پیدا کردند. 

سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم «مارتینز» از اسپانیا (۵ بر ۲)، «بارازوک» از مراکش (۸ بر یک) و «مارکو دروکوویچ» از صربستان (ناک اوت) را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا  به مصاف به دیدار «جاناتان هلی» از آمریکا رفت و با برتری ۷ بر صفر صاحب پیروزی شد و به نشان زرین طلا دست پیدا کرد. 

فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم همه رقبا را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف «علی یوسف» از مصر رفت و ۴بر۳ نتیجه را به این رقیب واگذار کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «اوساما» از مراکش را ۱۰ بر ۷ ، «کارلوس برتو» از پرتغال را ۱۰ بر یک، «کابالرو» از اسپانیا را ۷ بر یک و «روین ناوا» از مکزیک را ۹ بر ۶ را از پیش رو برداشته بود.

در وزن ۸۷- کیلوگرم مهدی خدابخشی با دو پیروزی مقابل نمایندگان کشورهای اسپانیا (۱۱ بر صفر) و مراکش (۱۱ بر صفر) راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله بدلیل جلوگیری از تشدید آسیب «تروما»ی روی پای چپ و با صلاحدید کادرفنی از مبارزه انصراف داد و به مدال برنز دست پیدا کرد. 

بعد از پایان این رقابتها سه تکواندوکار کشورمان به تهران آمده و برنامه های آماده سازی را طبق برنامه کادر فنی در تهران پیگیری خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها