کد خبر: ۳۷۲۷۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو كميسيون اصل نود مجلس گفت: ما هرچه سياست انفعالي و ديپلماسي لبخند را در پيش بگيريم آمريكايي‌ها گستاخ‎تر مي‎شوند، لذا اين شيوه‎اي كه تيم مذاكره‌كننده و دولت موجب گستاخي‌هاي اخير آمريكايي‌ها شده است.
به گزارش پایگاه 598، حسين آذين عضو كميسيون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرنگار بسيج، در واكنش به مصادره 2ميليارد دلار از اموال بلوكه‌شده ايران توسط دادگاه عالي آمريكا تصريح كرد: اين مصادره از سال‎هاي قبل نيز اتفاق مي‎افتد، ولي مبالغ آن زياد نبود و در حد چند ميليون دلار بود اما امروز به 2ميليارد دلار رسيده است.

آذين در ادامه تاكيد كرد: ما هرچه سياست انفعالي و ديپلماسي لبخند را در پيش بگيريم آمريكايي‌ها گستاخ‎تر مي‎شوند، لذا اين شيوه‎اي كه تيم مذاكره‌كننده و دولت موجب گستاخي‌هاي اخير آمريكايي‌ها شده است.

نماينده مردم رفسنجان در مجلس با تاكيد بر اينكه بايد بدانيم امريكا عهدشكن و دشمن شماره يك ماست و قابل اعتماد نيست عنوان كرد: متاسفانه دولت تاكنون نسبت به عهدشكني‌هاي  آمريكايي‌ها تا الان جواب قاطعي نداده است.

آذين بابيان اينكه سياست‌هاي انفعالي دولت منجر به دفاع از حقوق مردم نخواهد شد خاطرنشان كرد: لذا بهتر است اقدام متقابلي توسط دولت صورت گيرد و اجازه ندهد به حقوق مردم دستبرد زده شود و مورد چپاول دشمنان قرار گيرد؛ چراكه اين اقدام آمريكايي‌ها را نقض  آشكار برجام مي‎دانيم و قرار نبود در پسابرجام چنين اتفاقي رخ دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها