کد خبر: ۳۷۲۷۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار فدوي:
فرمانده نيروي دريايي سپاه با تأكيد بر اينكه آمريكا توان حمله نظامي به ايران را ندارد، گفت: الآن ۵۰ ناو آمريكايي در خليج فارس وجود دارد كه با ناوهاي هم‌پيمانانش ۶۳ ناو مي‌شود اما به‌اندازه سر سوزني براي آمريكايي‌ها قدرت قائل نيستيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، سردار علي فدوي صبح امروز در آئين افتتاحيه كنگره شهيد منتظر‌قائم كه به‌عنوان كنگره شهيد مبارزه با نفوذ برگزار شد، اظهار داشت: 37 سال است كه شاهد تحقق وعده خدا در رابطه با پيروزي حق بر باطل هستيم.

وي افزود: شهيد منتظرقائم يكي از مصداق‌هاي مشخصي است كه نشان مي‌دهد هيچ‌گاه جبهه حق و باطل نمي‌توانند به اهداف مشتركي دست پيدا كنند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه ضمن اشاره به واقعه صحراي طبس، با بيان اينكه آمريكايي‌ها ماه‌ها براي عمليات طبس تمرين و برنامه‌ريزي كرده بودند، گفت: افرادي كه در اين عمليات حضور داشتند، عصاره‌اي از بهترين‌هاي ارتش آمريكا بودند ولي خداوند در حالي آن بلا را سر آنها آورد كه هيچ‌گونه دست بشري در كار نبود.

سردار فدوي خاطرنشان كرد: زماني كه دانشجويان خط امام(ره) جاسوس‌خانه آمريكا را كه با اسم سفارت كار مي‌كرد به تصرف خود در آوردند، اين جمله امام(ره) كه "آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند" عنوان شد و اين جمله اثر وضعي پيدا كرد.

وي با يادآوري اينكه اقدامات ضدايراني آمريكايي‌ها دو روز پس از پيروزي انقلاب آغاز شد، افزود: دليل اصلي اينكه ‌37 سال از انقلاب گذشته و  همچنان استكبار با ملت ما دشمني مي‌كند، اين است كه حق و باطل هيچ‌گاه نمي‌توانند در يك جا با هم جمع شوند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه با ابراز اينكه ابعاد دشمني آمريكا و ديگر مستكبران با ايران روز به روز گسترده‌تر مي‌شود، گفت: وعده الهي بر اين است كه حق بر باطل پيروز مي‌شود ولي مهم اين است كه ما چقدر به اين وعده ايمان و باور داريم.

وي در ادامه با بيان "يكي از اساسي‌ترين تكاليفي كه به‌عهده ماست اين است كه پاي دفاع از انقلاب اسلامي، حريم اسلام و حريم پيامبر و ائمه(ع) باشيم"، اظهار داشت: الآن و در همين سال‌ها مي‌بينيم جواناني كه سال‌ها بعد از جنگ و شهداي شاخص به دنيا آمدند، با وجود اينكه نه امام، نه پيروزي انقلاب و نه جنگ را ديدند، به‌مانند كساني عمل مي‌كنند كه در جريان انقلاب و جنگ بودند.

سردار فدوي با اعلام اينكه 54 كشوري كه از صدام به‌صورت مستقيم حمايت مي‌كردند پس از جنگ اعتراف كردند كه از تمام توان خود براي مقابله با انقلاب استفاده كردند، افزود: الآن هم هيچ چيزي تغيير نكرده و تمام توان خود را به كار بسته‌اند و پشت سر آمريكا براي مقابله با انقلاب اسلامي ايران ايستاده‌اند.

وي اظهار كرد: خداوند تأكيد كرده كه هيچ‌گاه تا ابد سلطه كافران بر مؤمنان را قرار نداده و اين به دست مؤمنان است كه به وظايف خود عمل كنند و شروطي را كه خدا قرار داده است به‌خوبي انجام دهند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اينكه در 37 سال انقلاب اين وعده خدا محقق شده و مردم به شروطي كه خداوند قرار داده عمل كرده‌اند، گفت: فلسفه سياسي‌اي كه امام(ره) پس از پيروزي انقلاب تأكيد كردند و در قانون اساسي به آن تبلور بخشيده شده، "خدا، توحيد، نبوت، معاد و امامت" است.

وي افزود: آمريكايي‌ها وقتي ديدند صدام نمي‌تواند آن روندي را كه براي وي ترسيم كرده بودند انجام دهد و در عمليات كربلاي5 به نتيجه رسيدند كه ايران مي‌تواند غالب جنگ شود، مستقيماً وارد جنگ شدند و زمستان سال 65 به‌وسيله ناوهايشان در خليج فارس به‌صورت مستقيم وارد جنگ شدند. در سال‌هاي 66 و 67 خداوند بلاهايي را سر نيروي درياي آمريكا آورد كه هنوز آمريكا وقتي از اين بلاها ياد مي‌كنند، تنشان مي‌لرزد.

سردار فدوي  بيان كرد: وقتي كه جنگ تمام شد و بين ايران و عراق آتش‌بس اعلام شد، در مرزهاي ايران و عراق اتفاقي نيفتاد اما در خليج فارس همواره همه مراحل جنگ انجام مي‌شد ولي شليك صورت نمي‌گرفت؛ علت آن اين بود كه آمريكايي‌ها باور كرده بودند كه در ايران قدرت بازدارنده وجود دارد و توان حمله نظامي به ايران را ندارند؛ اين قدرت بازدارنده به اين معني است كه اگر دست به اقدامي عليه ايران بزنند، ضرر و زيان آن از سود و منافعي كه قرار است ببرند، خيلي بيشتر است.

وي با تأكيد بر اينكه آمريكايي‌ها مطمئن شده‌اند كه در انقلاب اين قوت و توان وجود دارد كه آنها به هيچ عنوان در برابر آن به پيروزي دست پيدا نمي‌كنند، گفت: آمريكايي‌ها نمي‌توانند بسياري از مواردي را كه در ايران وجود دارد، درك كنند كه مهم‌ترين آن اين است كه در فلسفه آمريكايي‌ها، خدا، پيامبر، شهيد و شهادت و امام وجود ندارد.

سردار فدوي گفت: آمريكايي‌ها مي‌گويند "چون ما قدرتمان از همه بيشتر است، بايد همه دنيا از ما پيروي كنند" و اين اتفاق الآن دارد مي‌افتد و كشورهاي دنيا خود را در شرايطي نمي‌دانند كه با آمريكا حتي مخالفت زباني داشته باشند.

وي قدرت، زور، موشك، مين و تجهيزات نظامي را مواردي دانست كه در منطق آمريكايي‌ها وجود دارد و بيان كرد: آمريكايي‌ها نمي‌توانند بفهمند كه در صحراي طبس از قدرت خداوند شكست خورده‌اند، براي همين است كه آمريكايي‌ها چون مي‌دانستند نمي‌توانند به اصل نظام صدمه بزنند، دو كار كردند و در مرحله اول به‌سراغ سوريه، حزب‌الله، فلسطين و عراق رفتند كه اول آنها را نابود و بعد به ايران ضربه وارد كنند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه با ابراز اينكه آمريكايي‌ها اعلام كردند "چون ايران از سوريه حمايت مي‌كند، ما نتوانستيم به موفقيت در سوريه دست پيدا كنيم"، گفت: در اسلام مبنا بر اين است كه تصويري از دنيا به مردم ارائه شود كه مردم را به‌سمت خدا هدايت كند نه اينكه دنيا و منافع دنيايي را به آنها عرضه كند.

سردار فدوي گفت: خداوند، سلطه استكبار و ظالمان بر مؤمنان را هيچ‌گاه تا ابد قرار نداده و در قرآن بر اين موضوع تأكيد كرده، پس چطور ما مي‌توانيم سلطه آمريكا و ديگر مستكبران را بر سر خود قبول كنيم؟

وي انقلاب اسلامي را مهم‌ترين امانتي دانست كه به دست ما سپرده شده است و بيان كرد: الآن 50 ناو آمريكايي در خليج فارس وجود دارد كه با ناوهاي هم‌پيمانانش 63 ناو مي‌شود اما به‌اندازه سر سوزني براي آمريكايي‌ها قدرت قائل نيستيم.

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: هيچ كشوري در دنيا جرأت فكر كردن به دعوا با آمريكا را ندارد كه بخواهد گوشه چشمي به آمريكا نگاه بد كند، اما در ايران اعمال حاكميت به‌قوت انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد و اين روال سال‌هاست كه در خليج فارس ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها