کد خبر: ۳۷۲۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
طائب:
فرمانده قرارگاه عمار به شایعات اخیر نقل شده درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار درباره سخنان نقل شده مبنی بر نامزد شدن سردار سلیمانی در ریاست جمهوری ۹۶ عنوان داشت: بنده در هیچ سخنرانی رسمی و غیر رسمی چنین مطلبی نگفته ام و سایت بهار اهداف حزبی خود را مهمتر از مصالح انقلاب می داند و هر مطلبی را نقل می کند اگر چه حرام باشد.

وی ادامه داد: اگر چه این مطلب از شایستگی سردار سلیمانی نمی کاهد و بلکه او از همه آنها که برای این مقام کاندیدا می شوند ارفع است.

فرمانده قرارگاه عمار یادآور شد: اما اینکه او را اینگونه و در این سطح و اکنون که او در قلب ستیز با دشمن است مطرح و مورد رد و ایجاب قرار دهیم جز از افرادی که به ظاهر طرفدار انقلاب اما در باطن فراماسونر و مجری راهبرد دشمن در جهت ضربه زدن در قالب دوست هستند بر نمی آید و سر نمی زند.

گفتنی است اخیرا به نقل از حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب عنوان شده بود که سردار سلیمانی بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶  است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
البته و صدالبته که هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
خداوکیلی اگه کاندید بشه
50میلیون رای میاره
محبوب دلها شده سردار عزیز
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
مقام سردار سلیمانی بالاتر از ان است که بخواهد خود را محدود به ریاست جمهوری کند و وارد بازیهای سیاسی شود . ایشان فقط برای اسلام کار میکند و بس .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها