کد خبر: ۳۷۴۷۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
شاهرودی؛
کاپیتان سابق پرسپولیس تأکید کرد این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد و بازیکنان نباید ناامید شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام، رضا شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از شکست مقابل نفت تهران اظهار داشت: «خیلی‌ها تصور می‌کنند پرسپولیس قهرمان نمی‌شود، ولی این‌طور نیست. بازی مقابل نفت یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود و ان‌شاءالله باعث خواهد شد تا این تیم قهرمان شود.»

 

وی درباره فشردگی بالای جدول و هیجان 3 تیم برای قهرمانی افزود: «هیچ سالی رقابت قهرمانی اینقدر فشرده نبود، ‌چون همیشه یا پرسپولیس پایین جدول قرار داشت یا استقلال. وقتی این دو تیم در کورس قهرمانی هستند مطمئناً لیگ پویا می‌شود و این به نفع فوتبال است.»

 

شاهرودی در ادامه در مورد انتقادهای صورت گرفته از سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی و بابک حاتمی گفت: «مطمئناً آنها ضعیف کار کردند، ولی معتقدم در بازی با نفت تمام بازیکنان پرسپولیس ضعیف بودند و اگر برانکو دستش باز بود می‌توانست خیلی از بازیکنان را تعویض کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «پرسپولیس دو هفته حساس دارد و بازیکنان این تیم باید به استراحت و خواب خودشان اهمیت بدهند. آنها اول قهرمانی لیگ را به دست بیاورند و سپس دنبال خوشگذرانی بروند چون برای این کار به اندازه کافی وقت دارند.»

 

او در پایان گفت: «در حال حاضر هواداران پرسپولیس نگران تیم هستند و بازیکنان باید درک کنند که در چه شرایطی قرار دارند. امیدوارم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها