کد خبر: ۳۷۵۵۹۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنی مانند آمریکا که تمام سلول‎هایش جرم و جنایت بوده و تمام تاریخ‎اش دزدی به اموال دیگران است قابل اعتماد نیست گفت: هر کس با انقلاب زاویه بگیرد روی اسب بازنده شرط کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار کرد: نفوذ مهمترین خطر است، باورِ اینکه دشمن خوب است یک اشتباه راهبردی است دشمنی که مانند آمریکا تمام سلول‎هایش جرم و جنایت است و تمام تاریخ‎اش دزدی به اموال دیگران است و ذره‎ای از انسانیت در هیچ تاریخی ندارد قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: چگونه باید باور کنیم آمریکا آدم شده است، با خواندن چند قطعه شعر حافظ و پیام نوروزی مگر کسی آدم می‎شود؟ باید هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ما قفس طاغوت ستمشاهی را شکست و آزاد شد اما در دنیا قفس بزرگتری به نام آمریکا وجود دارد که این را باید بشکنیم و دنیا را آزاد کنیم. این راه امام است، راهی که پیروزی در آن حتمی است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دعای مقام معظم رهبری در روز مبعث باید خیلی افراد را از خواب بیدار کند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حقایق را می‎گوئیم بعضی‎ها گوش می‎کنند، اینها نیاز به بصیرت و هوشیاری دارد چراکه راه ما راه پیروزی است شما اگر به این حرف‎ها عمل نکنید و مقاومت در مقابل استکبار نداشته باشید خداوند افراد دیگری را جایگزین خواهد کرد.

وی افزود: خدا اراده کرده مستضعفین را بر زمین حاکم کند و دشمنان را شکست دهد هرکس با انقلاب زاویه بگیرد روی اسب بازنده شرط کرده است، بصیرت و بیداری راه بُرد است که باید بیدار باشیم و تا آخر راه ایستادگی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هر کسی می‎تواند در جنگ نرم رسالت داشته باشد، گفت: بسیجیان باید راه شهدا را نشان دهند، فرمان مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنند تا راهمان بابصیرت باشد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن روی مسأله نفوذ خیلی تلاش کرده است، اظهار کرد: 2 میلیارد و 308 میلیون دلار در بودجه 2016 آمریکا برای دموکراتیزه «تغییر سیاسی» در ایران تخصیص دادند که این راه شکست خورد؛ می‎خواستند مجلس را آمریکاپسند درست کنند، دشمن در این تئوری خود شکست خورد و باید 4 سال دیگر مرگ بر آمریکا را در مجلس تحمل کند.

وی با تاکید بر تبیین گفتمان ولایت در جامعه بیان کرد: باید مراقب منافقینی که آلت دست استکبار هستند باشیم و این راه را باقدرت ادامه دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها