کد خبر: ۳۷۵۸۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس از ناحيه دروازه ضربات زيادي خورد و گلرها نتوانستند خوب كار كنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ناصر محمدخاني در مورد نايب قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر عنوان كرد: پرسپوليس بازي خوبي را مقابل راه‌آهن انجام داد اما اگر گل اول را زودتر مي‌زد احتمال داشت كه بازي را پرگل ببرد و قهرمان شود اينكه نيمه اول مساوي به پايان رسيد كار را براي نيمه دوم سخت كرد.

وي افزود: 2-3 هفته قبل كه پرسپوليس مقابل راه‌آهن شكست خورد همانجا گفتم كه اين تيم قهرماني را از دست داد اگر حتي يك مساوي در آن مسابقه مي‌گرفتند كار به اينجا نمي‌كشيد اما متأسفانه نشد.

پيشكسوت پرسپوليس در مورد مهدي طارمي كه در 2-3 هفته اخير گلي نزد، گفت: او بايد در اين روزهاي حساس براي پرسپوليس گلزني مي‌كرد در اين چند مسابقه نتوانست زياد خوب بازي كند حتي موقعيت تير دروازه هم نداشت البته مدافعان بيشتر به او چسبيده بودند و اجازه نمي‌دادند كار كند. راه‌آهن هم در اين مسابقه دفاع چند لايه چيده بود اما در مجموع طارمي در 3 هفته اخير مانند گذشته نبود.

محمدخاني با اشاره به مشكلات پرسپوليس در درون دروازه گفت: اين تيم در طول فصل ضربات زيادي از اين ناحيه خورد. لوبانف هم نشان داد كه مطمئن نيست او سنگين است و پاهايش هم مشكل دارد. سوشا مدتي محروم شد و گل‌هاي بدي هم خورد. در ديدار با نفت هم گل اول اشتباه او بود و نبايد بيرون مي‌آمد.

وي ادامه داد: پرسپوليس در اين فصل خيلي آسان گل مي‌زد و آسان‌تر هم گل مي‌زد در گذشته سخت گل مي‌زديم و خيلي راحت گل مي‌خورديم اما اين فصل شرايط فرق مي‌كرد.

محمدخاني با اشاره به شرايط فصل آينده پرسپوليس گفت: اين تيم يك دروازه‌بان مطمئن مي‌خواهد سوشا هم دروازه‌بان پخته‌اي است اما بايد يك مقدار حاشيه‌هايش را كم كند. يادم هست عابدزاده صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كرد و علاقه زيادي داشت اگر سوشا بماند بايد يك رقيب خوب هم براي او در نظر بگيرند. در خط دفاعي هم پرسپوليس نياز به تقويت دارد. در مركز ميدان يك هافبك خلاق بايد جذب شود. كاميابي‌نيا خيلي خوب جلوي مدافعان را پوشش مي‌دهد و يك بازيكن خلاق در كنار او بسيار مثمرثمر خواهد بود.

پيشكسوت پرسپوليس در مورد حضور برانكو در فصل بعد گفت: همين‌كه قرارداد او پيش از پايان فصل تمديد شده است روحيه خوبي به اين مربي مي‌دهد كه با اعتماد به نفس و اطمينان بيشتري كار كند.

وي در پايان عنوان كرد:‌ نايب قهرماني را به پرسپوليسي‌ها تبريك مي‌گويم هرچند كه اين تيم شايسته قهرماني هم بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها