کد خبر: ۳۷۶۱۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مسئول سازمان بسيج رسانه استان قزوين گفت: بي‌ترديد امروز عقب افتادن حقوق كارگران دريافت حقوق ميليوني توسط برخي مديران و مشكلات اقتصادي موجب شرمندگي مي‌شود نه دستاوردهاي برجام كه برخي ذكر كرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از قزوين، محمد سرباز ظهر امروز در ديدار مسئولان بسيج رسانه با فرماندهان سپاه استان قزوين اظهار داشت: بي ترديد جامعه امروز كه مملو از شبهه پراكني و حملات دشمن در جنگ نرم است بيش از هر زمان ديگري به قلم‌هاي پاك و رسانه‌هاي مطالبه‌گر احتياج دارد.

وي ضمن اشاره به برخي صحبت‌ها درخصوص دستاوردهاي برجام تصريح كرد: برخي معتقدند اگر دستاوردهاي برجام منتشر شود پيش خانواده‌هايمان شرمنده مي‌شويم اما نمي‌گويند كه پس از قتل عام حجاج ايراني در عربستان و توهين سعودي‌ها با افزايش قيمت حج و همچنين مسدود كردن راه‌هاي حضور زائران ايراني در عربستان ما را در نزد نه تنها خانواده بلكه در درگاه خداوند نيز شرمنده كرده است.

مسئول سازمان بسيج رسانه استان قزوين اضافه كرد: بي‌ترديد رونق نيافتن چرخ صنعت مشكلات ضد فرهنگي كه نشأت گرفته از جنگ نرم دشمن است و همچنين وعده‌هاي پوچ به نتيجه نرسيده همه از جمله دستاوردهايي است كه شرمساري را در پي دارد.

وي ضمن انتقاد از حقوق‌هاي نجومي برخي مديران، تاكيد كرد: اينكه خزانه دولت خالي است و بسياري از مطالبات كارگران عقب مانده، پرداخت حقوق‌هاي نجومي به برخي مديران چه توجيحي مي‌تواند داشته باشد.

وي عنوان كرد: امروز با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي‌كنيم كه موجب نفوذ دشمن به ارزش‌ها مي‌شود به طوريكه مقام معظم رهبري بارها درخصوص خطر نفوذ دشمن و پروژه خطرناكي كه در دست دارد تذكر داده‌اند و امروز وظيفه مردم بخصوص مسئولان است تا پل‌هاي نفوذ دشمن را شناسايي و آنها را نابود كنند.

سرباز ضمن اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري تاكيد كرد: بي‌ترديد نقش رسانه در صحبت‌هاي معظم‌له به شكل مطلوبي تبيين شده است و امروز خبرنگاران، سردبيران و اصحاب رسانه بايد به بهترين نحو از ابزار رسانه‌اي خود براي برطرف كردن شبهات وارد شده از سوي دشمنان تلاش كنند.

مسئول سازمان بسيج رسانه استان قزوين تاكيد كرد: اينه امروز دشمنان سعي دارند با پروژه نفوذ در راستاي جنگ نرم شبهات را وارد كرده و از اين طريق ضربه بزنند اصحاب رسانه به عنوان سردمداران جبهه مقابله با دشمن در اين حوزه بايد مدال افتخار را همچون جهادگران عرصه‌هاي دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بيت به سينه بزنند.

وي در خاتمه فعاليت‌‌هاي صورت گرفته در حضور خبرنگاران بسيجي قزوين در برنامه‌هاي سازمان بسيج رسانه تقدير و تشكر كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها