کد خبر: ۳۷۶۴۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک مشاور وزارت علوم در دولت نهم با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت گفت: این دیدار بخشی از سناریویی است که از سوی دشمنان به وی ابلاغ شده تا بتواند وجه بهائیت را در داخل کشور تطهیر کنند.
به گزارش پایگاه 598، دزفولی، یک مشاور وزارت علوم در دولت نهم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت گفت: به کرات ما شاهد هماهنگی بخشی از جریان فتنه با انگلیس و آمریکا بوده ایم.

وی تصریح کرد: در جریان فتنه 88 افرادی از خانواده هاشمی و نزدیکان به جریان فتنه، سفرهای مکرر و مداوم به کشور انگلیس و آمریکا کرده اند و امروز در بازداشت و محکومیت به سر می برند.

مشاور معاون وزیر علوم سابق با اشاره به سفر فائزه هاشمی به آمریکا که از طرف خانواده وی هم محکوم شد، اظهار داشت: به نظر می رسد وی برای هماهنگی در موضوع انتخابات به خارج از کشور سفر کرده است.

وی افزود: از جمله مسائلی که مشترکا بین کنگره آمریکا، اتحادیه اروپا، شورای حقوق بشر، احمد شهید و بخشی از جریان فتنه در داخل ایران انجام می شود، پروپاگاندا کردن موضوع بهائیت است.

دزفولی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موضعش پیرامون فرقه بهائیت روشن و آشکار است، گفت: به نظر می رسد این دیدار بخشی از سناریویی است که از سوی دشمنان به وی ابلاغ شده تا بتواند از طریق آن وجه، بهائیت را در داخل کشور تطهیر کند.

وی ادامه داد: بهائیت در جمهوری اسلامی محکوم است، ولی کشورمان در طول این سال ها این موضوع را کنترل کرده است. فائزه هاشمی با بهائیت دیدار نکرده، بلکه با کسانی که محکومیت سیاسی و جاسوسی داشته اند، دیدار کرده است.

مشاور معاون وزیر علوم سابق با بیان اینکه متاسفانه در رسانه ها این طور می گویند که فائزه هاشمی با بهائی ها دیدار کرده است، در صورتی که در ایران بهائی ها زندانی نمی شوند و آنها در کنار جمهوری اسلامی تسامح می کنند، افزود: اینکه فائزه هاشمی با کسی دیدار می کند که محکومیت سیاسی و جاسوسی دارد، تنها با هدف تطهیر چهره جاسوسان است.

وی ادامه داد: فائزه هاشمی از خانواده مسئولان جمهوری اسلامی است و این در حالی است که تنها به دنبال تطهیر چهره خلافکاران و جاسوسان می باشد؛ ضمن اینکه این فرد هم پیمانی خود را با جریانات نزدیک به ضد انقلاب نشان داده است.

دزفولی با اشاره به حضور نسرین ستوده در این دیدار، در واقع سیگنالی به آمریکا می دهد که در کشورمان حاکمیتی دوگانه حاکم است، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد این دیدار یک تحریک خارجی است و  سناریوی دور کردن هاشمی از محور انقلاب یک نوع بازی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها