کد خبر: ۳۷۶۶۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
در پیام آیت الله حائری شیرازی عنوان شد:
در پیام ایشان آمده است: اینکه علماء بزرگ نسبت به مراوده فرزند یک شخصیّت با افراد شناخته شده‎ی جریان کذایی (بهائیّت) موضع گیری می‎کنند؛ دلیلش استشمام عادی سازی روابط با ایشان است و عادی سازی، در جهتِ عکسِ مسئله ی نجاست کفار است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت الله حائری شیرازی در پیامی نسبت به دیدار و مراوده [فائزه هاشمی] فرزند یکی از شخصیت ها با سران بهائیان واکنش نشان داد و این موضوع را در راستای تلاش دشمن برای استحاله تشیع و نفوذ کفار به اسلام دانست.

متن کامل این پیام که برای پایگاه 598 ارسال شده است در ادامه می آید:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یهود برای استحاله ی اسلام اهل سنت، وهابیّت تکفیری را جعل نمود و برای استحاله ی تشیّع، بهائیت را تأسیس کرد. وهابیّت، افراط در سنت گرایی است و بهائیت، افراط در تجدّد خواهی و سنت شکنی است.



حکم نجاست کافر برای برای پیشگیری از نفوذ کافر در اسلام و مسلمانان است. می بینیم مسیحیّت در یهود حل شد. چون حکم به اجتناب از آن ها را نداشت. اما اسلام به وسیله ی حکم نجاستِ کافر، مصونیّت یافت.

اینکه علماء بزرگ نسبت به مراوده فرزند یک شخصیّت با افراد شناخته شده‎ی جریان کذایی (بهائیّت) موضع گیری می‎کنند؛ دلیلش استشمام عادی سازی روابط با ایشان است و عادی سازی، در جهتِ عکسِ مسئله ی نجاست کفار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها