کد خبر: ۳۷۸۶۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، عجیب، ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس بود؛ نه جدایی‌اش که از مدت‌ها پیش ورد زبان‌هاست. این مهاجم بوشهری اگر می‌توانست، پیش از فصل پانزدهم لیگ پرسپولیس را ترک می‌کرد و حداقل این بود که پیراهن یکی از تیم‌های عربی را می‌پوشید.

او اما به توصیه وکیلش در پرسپولیس ماند، به امید پیشنهادهای اروپایی. در همین یک فصلی که گذشت، شایعه‌ جدایی طارمی را بارها شنیدیم و نام تیم‌های زیادی به‌عنوان مشتری او مطرح شد اما آقای گل همچنان دنبال تیم است. گفتند قرار است طارمی لژیونر شود و مقصدش هم لالیگا است؛ تیم اسپانیایی لگانس.

آقای گل بوشهری لیگ پانزدهم اما هنوز به هیچ مذاکره‌ای دعوت نشده و جالب اینکه شنیدیم ماندنش در پرسپولیس هم به اندازه جدایی او محتمل است. نزدیکان پرسپولیس می‌گویند ماندنی است و با این کارها تنها برای خود امتیاز می‌خرد. مهدی طارمی اما عزمش را جزم کرده برای بازی در اروپا و قدم اول را هم که جدایی از پرسپولیس است، برداشته اما حتی همان پیشنهاد اسپانیایی هم آنقدر جدی نیست که او را بنشاند پای میز مذاکره. بعد از سوت پایان فصل پانزدهم بود که مرد 16 گله لیگ پیغام خداحافظی‌ خود را از زبان وکیلش به گوش پرسپولیسی‌ها رساند و البته از سوی آنها تهدید شد که «به موقع درباره طارمی مسائلی را مطرح می‌کنیم تا هواداران متوجه همه چیز بشوند.»

این تهدید البته قطعا آن دلیلی نیست که مهدی طارمی را از امضای قرارداد دلخواه اروپایی‌اش باز داشته، بلکه او هنوز راهی پیدا نکرده برای رفتن. شنیدیم طارمی به یکی از دوستان خبرنگار خود گفته که دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد؛ حتی اگر نتواند به لالیگا و اروپا برود. او حتی به شوخی گفته که اگر به لیگ سریلانکا که گزینه آخر اوست نرود، شاید- فقط شاید- در پرسپولیس بماند. طارمی البته این موضوع را به گوش مدیران پرسپولیس هم رسانده و آنها را از بازگشت خود ناامید کرده است. با جدایی او اما دوباره راهی باز می‌شود برای رساندن جری بنگستون به پرسپولیس.

اگر چه برانکو به قول خودش بازیکنانی را که در زمین تنبل‌اند و نمی‌دوند، دوست ندارد اما بازگشت بنگستون اصلا دور از ذهن نیست. پرسپولیسی‌ها هنوز با این مهاجم هندوراسی تسویه حساب نکرده‌اند و امیدوارانه منتظرند تا اول تکلیف طارمی مشخص شود. بازیکنی که اگر بماند، حکم قطعی جدایی جری بنگستون را امضا خواهد کرد و اگر نه، او را به حضور دوباره در تهران امیدوار می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها