کد خبر: ۳۷۸۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با اشاره به طراحي سه بسته سفر به عتبات عاليات ويژه ماه رمضان هزينه بسته هاي مختلف را اعلام كرد.
به گزارش پایگاه 598، ميزان نوشت: محسن نظافتي درخصوص بسته هاي سفر به عتبات عاليات در ايام ماه رمضان اظهار كرد: براي ماه رمضان بسته هاي 7، 14 و 21 روزه سفر به عتبات عاليات طراحي شده است.

وي درخصوص هزينه بسته هاي مختلف سفر گفت: بسته 7 روزه به همراه سامرا به صورت هوايي يك ميليون و 480 هزار تومان و به صورت زميني يك ميليون و 100 هزار تومان است.

مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: بسته 14 روزه به همراه سامرا به صورت هوايي يك ميليون و 940 هزار تومان و زميني يك ميليون و 570 هزار تومان است.

نظافتي ادامه داد: بسته 21 روزه به همراه سامرا به صورت هوايي 2 ميليون و 400 هزار تومان و زميني 2 ميليون و 30 هزار تومان است، البته قيمت هاي اعلام شده بالاترين ميزان است و بسته هايي با قيمت كمتر نيز وجود دارند.

وي با اشاره به اينكه قيمت بسته هاي عتبات درايام ماه رمضان نسبت به ساير ايام سال 10 تا 15 درصد كاهش داشته است، عنوان كرد: علاقه مندان مي توانند از هم اكنون با مراجعه به سايت سازمان حج و زيارت نسبت به ثبت نام قطعي خود اقدام كنند و اعزام آنها از ابتداي ماه رمضان آغاز مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها