کد خبر: ۳۷۸۹۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
به بهانه سخنان جدید هاشمی رفسنجانی درباره برجام:
"اگر ایران در اجرای هر بند برجام تخلف ببیند، طبق همان سند میتواند تخلف کند"... اینها جدیدترین سخنان هاشمی رفسنجانی در مورد برجام است، همان برجامی که چند روز پیش هم درباره اش گفته بود اگر فواید و دستاوردهایش منتشر شود منتقدان پیش خانواده شرمنده می شوند!/ برجام به این سادگی تخلف پذیر است که هر دو طرف میتوانند تخلف کنند و به قولی زیر میز بزنند پس آنهمه صحبت و مذاکره بر سر چه بوده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 -دکتر حسین صفدری/ "اگر ایران در اجرای هر بند برجام تخلف ببیند، طبق همان سند میتواند تخلف کند" ... اینها جدیدترین سخنان هاشمی رفسنجانی در مورد برجام است، همان برجامی که چند روز پیش هم درباره اش گفته بود اگر فواید و دستاوردهایش منتشر شود منتقدان پیش خانواده شرمنده می شوند!

پس از مرور صحبتهای اخیر هاشمی رفسنجانی، چند سوال در ذهن ایجاد میشود: آیا تاکنون آمریکاییها در اجرای برجام تخلف کرده اند یا خیر؟ بارها تهدیدها و تحریمهایشان را پس از برجام دیده ایم، اما پاسخ دولت چه بوده است؟ آیا دولت هم طبق همان سند تخلف کرده است؟ آیا اصلا وقتی قلب راکتور بتن ریزی میشود و اورانیوم های غنی شده از کشور خارج میشود و سانتریفیوژها جمع آوری میشود و آب سنگین به ناچیزی فروخته میشود، دولت راهی برای مقابله به مثل برای خود باز گذاشته است؟



سوال بعد اینکه اگر اقرار میکنند که برجام به این سادگی تخلف پذیر است که هر دو طرف میتوانند تخلف کنند و به قولی زیر میز بزنند پس آنهمه صحبت و مذاکره بر سر چه بوده است و آیا با تخلف و لجبازی دو طرفه، معاهده ای بین المللی اجرایی میشود؟

سوال بعد اینکه چطور هاشمی رفسنجانی برجام را سندی قابل اجرا میداند اما شروط نه گانه رهبر معظم انقلاب را در باب تایید برجام فراموش کرده و یا ندیده اند که شروط نه گانه که برای همه ما باید سند باشد بارها نقض شده است؟

و در نهایت اینکه اگر تخلفات آمریکاییها و غربیها از برجام آنقدر زیاد است که حتی هاشمی را هم به فکر مقابله به مثل انداخته است، این دستاوردهای برجام است که ما را نزد خانواده شرمنده میکند یا دفاع سست کدخدا پرستان از این سند آنها را نزد خانواده شرمسار کرده است؟؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها