کد خبر: ۳۷۹۲۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
آژانس های مسافرتی بهتر می دانند که دبی و ترکیه (در کنار تایلند و مالزی) از اصلی ترین مقاصد ایرانی ها برای مسافرت می باشد.

به گزارش پایگاه 598، آژانس های  مسافرتی بهتر می دانند که دبی و ترکیه (در کنار تایلند و مالزی) از  اصلی ترین مقاصد ایرانی ها برای مسافرت می باشد. این دو کشور توانسته اند (حالا ما  فرض می کنیم دبی کشور است!) به سرعت به محبوبیت زیادی در بین ایرانی ها دست پیدا  کنند و دبی که سردمدار این قضیه است.

سفر به ترکیه

سفر به ترکیه

و اما چرا تور  ترکیه را انتخاب کنیم؟ موضوع این است که شما ابتدا  باید ببینید که چه سلیقه‌ای در سفر  دارید؟ استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، ازمیر و چندین شهر دیگر در انتظار  شماست.

از جمله  معروف ترین شهر های ترکیه که از نظر گردشگری یکی از قطب های توریستی این کشور می  باشد آنتالیاست.این شهر زیبا  که همواره جزو مهم ترین مقاصد توریست های اروپایی بوده است توانسته با جاذبه های  خود خاطراتی فراموش نشدنی برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان بیاورد.

سفر به آنتالیا

سفر به آنتالیا

از جمله  بهترین و گردشگرپذیرترین نقاط دیدنی آنتالیا می توان به این جاذبه ها اشاره کرد. اگر  به آنتالیا سفر کردید، بازدید از این اماکن را فراموش نکنید.

     
  • آبشار دودِن  آنتالیا
  •  
  • مسجد منار ییولی
  •  
  • پارک کارالیوگلو
  •  
  • دروازه هادریان  در آنتالیا
و اما دبی..!
سفر به دبی

سفر به دبی

یکی از مدرن  ترین همسایگان ایران که توانسته گردشگران بسیاری را به سمت خودش جذب کند دبی است که تاکنون یکی از اصلی ترین مقاصد توریستی می باشد. دبی همواره توانسته با  جاذبه های بی نقص خود مانند برج خلیفه و برج العرب و پارک آبی  وایلد وادی و... به یکی از اصلی ترین گزینه ها برای سفر ایرانیان تبدیل شود و  این یکی از اصلی ترین دلایل رونق تور دبی است.

به نقل از  کاروانیک:

تور دبی  مطمئنا یکی از محبوب ترین تورها برای کسانی است که دوست دارند سفری لوکس و به یادماندنی  داشته باشند، این شهر صحرایی که در گذشته نه چندان دور تنها یک آبادی بسیار کوچک  بود و مردم آن از طریق کشاورزی و صید مروارید امرار معاش می کردند امروز به یکی از  قطب های بزرگ تجارت و توریسم در جهان تبدیل شده است، شاید تماشایی ترین و اعجاب  انگیز ترین سازه های بشر تا کنون در این شهر بنا شده باشد، سازهایی چون جزایر نخل،  برج خلیفه و برج العرب، که دبی بیشتر شهرتش را مدیون این سازه ها می باشد.دبی با داشتن  جاذبه های توریستی مخلتف سنتی و مدرن همچون بناهای تاریخی، بازارچه های سنتی،  مناظر مدرن شهری و پیست اسکی مصنوعی، پارک های آبی، رستوران های منحصر به فرد بر  فراز آسمان و یا زیر دریا هر ساله میزبان توریست های بسیاری از اقصی نقاط جهان می  باشد، اما شاید بتوان مهم ترین جاذبه تور دبی را "خرید” دانست از جمله مهم ترین  مراکز خرید دبی می توان به مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید امارات، دبی مال و دیره  سیتی سنتر اشاره کرد.

امیدواریم  که در صورتی که به هرکدام از این دو کشور سفر کردید بتوانید تجربه خوبی را به یاد  داشته باشید و از این سفر لذت کافی را ببرید.


منبع: http://www.karvanik.ir


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها