کد خبر: ۳۷۹۲۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، رضا خالقي‌فر يكي از بازيكنان حاضر در ليست خريد بحث‌برانگيز حميد درخشان بود. سرمربي پيشين پرسپوليس تنها فرصت ارايه يك فهرست به مديران باشگاه را پيدا كرد كه تبعات همان يك ليست هنوز مجموعه سرخپوشان را تحت تاثير نگه داشته است. شايد هواداران بايد خوشحال باشند كه كار درخشان به ارايه ليست دوم نكشيد، وگرنه معلوم نيست در آن صورت چه اتفاقي براي اين باشگاه رقم مي‌خورد. فهرست خريد حميدخان بين دو نيم‌فصل ليگ چهاردهم شامل چهره‌هاي عجيب و غريب زيادي بود كه از آن جمله مي‌توان به تادوي برزيلي، مبين ميردورقي، مسعود همامي، بابك حاتمي و ديگران اشاره كرد. كيفيت فني نازل بسياري از اين بازيكنان، خيلي زود صداي منتقدان و هواداران را درآورد، هرچند در ميان بازيكناني كه درخشان جذب كرد، دو استثناي بزرگ هم وجود داشت؛ يكي گابريل كه به‌رغم تحسين كارشناسان از برانكو راي اعتماد نگرفت و رفت و ديگري هم علي عليپور كه واقعا مهره مهمي است و مي‌تواند آينده باشگاه را بسازد. حالا برمي‌گرديم به مورد رضا خالقي‌فر؛ بازيكني كه از راه‌آهن جذب شد تا در چند پست به پرسپوليس كمك كند، اما تنها نقاطي كه وي در آنها حضور پررنگ داشت، محدود به نيمكت دخيره‌ها و سكوهاي استاديوم بود!

20دقيقه در 20هفته آخر

در سايت سازمان ليگ و در ستون دستمزدهاي بازيكنان ليگ برتري، مقابل نام رضا خالقي‌فر رقم 570ميليون تومان به ثبت رسيده است. اين بازيكن بين دو نيم‌فصل ليگ چهاردهم به جمع سرخپوشان اضافه شد و مشخص نيست اين رقم مخصوص كل قرارداد يك‌ونيم ساله اوست و يا فقط دستمزد وي براي ليگ پانزدهم را در بر مي‌گيرد. اگر ملاك فقط همين فصلي باشد كه تازه به اتمام رسيده، بايد گفت بازيكن نيمكت‌نشين قرمزها به ازاي هر دقيقه بازي، بيش از يك‌ونيم ميليون تومان پول از پرسپوليس گرفته است! او در ليگ پانزدهم چيزي حدود 340دقيقه براي سرخپوشان به ميدان رفت. بعد از نيم‌ساعت حضور در مقابل پديده مشهد در بازي رفت، خالقي‌فر در تركيب فيكس پرسپوليس برابر استقلال صنعتي خوزستان قرار گرفت و بدترين بازي ممكن را ارايه داد. او در آن مسابقه كه هيچكس نمي‌دانست بين دو مدعي اصلي قهرماني در حال برگزاري است، ضعيف‌ترين بازيكن ميدان بود و پس از آن، چند مسابقه نيمكت‌نشين شد. سپس خالقي‌فر در سه بازي پياپي براي صبا، سياه‌جامگان و ملوان در تركيب ابتدايي سرخپوشان قرار گرفت كه در دو تاي آخر تعويض شد. نكته جالب اما اينجاست كه خالقي‌فر در 20هفته پاياني تنها 22دقيقه براي پرسپوليس راهي زمين شد؛ 9دقيقه مقابل استقلال اهواز و 13دقيقه برابر استقلال صنعتي خوزستان! اواخر فصل خالقي‌فر درگير يك مصدوميت عجيب و نامشخص شد كه مدتها او را دور از تمرينات نگه داشت.

400ميليون گرانتر از ترابي

جالب‌ترين نكته در مورد خالقي‌فر شايد اين باشد كه دستمزد درج شده براي او در سايت سازمان ليگ، 400ميليون تومان بيشتر از رقم قرارداد مهدي ترابي با سايپا است! جوان اول نارنجي‌ها در ليگ پانزدهم تنها 170ميليون تومان از سايپا پول گرفته بود و خيلي از چشم‌ها را به خودش خيره كرد، در حالي كه خالقي‌فر با قرارداد 570ميليوني‌اش راه به جايي نبرد و حالا در آستانه جدايي از جمع قرمزها قرار گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها