کد خبر: ۳۷۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
يك فرمانده انصار الله از استقرار نيروهاي ويژه اماراتي در تنگه باب المندب در راستاي همكاري با آمريكا براي آموزش تروريست‌ها خبر داد، در همين حال مناطق مختلف يمن شاهد تظاهرات و تجمعات اعتراضي در محكوميت مداخله آمريكا در يمن بود.

به گزارش پایگاه 598، «حسين الحوثي»، يكي از فرماندهان جنبش انصار الله در گفت‌وگو با فارس در صنعا خبر داد: نيروهاي ويژه اماراتي در حال حاضر در تنگه باب المندب مستقر بوده و ضمن مديريت نبردها از شبه نظاميان تروريست حمايت مالي و لجستيك به عمل مي آورند.

الحوثي با اشاره به اينكه عمليات مذكور امارات در راستاي منافع ويژه اين كشور در يمن است، گفت: نيروهاي امارات با نيروهاي خارجي و آمريكايي همكاري جدي دارد.

اين فرمانده يمني خبر داد: هدف اصلي از حضور تروريست‌ها در منطقه باب المندب اشغال اين منطقه است، چرا كه اشغال باب المندب به نفع آمريكا و رژيم صهيونيستي است علاوه بر اينكه نيروهاي اماراتي به آموزش محرمانه تروريست‌ها عادت دارند.

وي افزود: نيروهاي كميته‌هاي انقلابي با كمك ارتش يمن مناطق نزديك به تنگه باب المندب را تحت سيطره خود گرفتند اين در حالي است كه هواپيماهاي ائتلاف سعودي مناطق مسكوني را از بيم پيشروي كميته هاي انقلابي به تنگه بمباران مي كنند.

الحوثي با تاكيد بر بي حد و حساب بودن جنايات دشمن سعودي افزود: بر اساس اطلاعات ميداني بيش‌تر جرايم و قانون شكني‌ها طي بيش از يك سال اخير را شبه نظاميان تروريست حاضر در صف ائتلاف سعودي مرتكب شده‌اند.

برپايي تجمعات اعتراضي در محكوميت مداخله آمريكا در يمن

از سوي ديگر مناطق مختلف يمن شاهد ادامه تجمعات اعتراضي در محكوميت ادامه تجاوز و محاصره و حضور آمريكا در جنوب يمن است.

مردم شهرهاي العدين و حزم العدين در استان «إب»، با برپايي راهپيمايي محاصره ظالمانه عليه ملت يمن و وحشي‌گري ائتلاف سعودي در تجاوز عليه كشورشان را محكوم كردند.

در استان «الجوف» نيز قبايل «دِهم» ضمن برپايي تجمع ديگري در مخالفت با حضور نيروهاي آمريكايي در خاك كشورشان آمادگي خود را براي حضور در جبهه هاي نبرد تا پاكسازي آخرين وجب از خاك ميهنشان اعلام كردند.

دانشجويان و معلمان شهر مجز در استان «صعده» نيز با برپايي تجمع اعتراضي ادامه جنايات ائتلاف سعودي و مزدورانش عليه يمني‌ها را محكوم كردند.

آنها همچنين كارواني از كمك‌هاي غذايي و مالي را براي نيروهاي ارتش و كميته‌هاي مردمي حاضر در جبهه‌هاي نبرد تدارك ديدند.

در استان «حجه» نيز منطقه القلعه در عزله الجبل الاسفل شاهد تجمع اعتراضي در محكوميت جنگ اقتصادي و نظامي دشمن سعودي عليه اين كشور بود .

شركت كنندگان در اين تجمع از آزادگان جهان خواستند كشورهاي عربي و اسلامي را از شرّ توطئه آمريكا و متحد سعودي آنها نجات بدهند.

زنان شهر المأخذ در استان «عمران» يمن نيز شاهد تجمع اعتراضي در محكوميت تجاوز ائتلاف سعودي و مداخله آمريكا در يمن بود.

شهر آزال در استان «صنعا» و شهر معبر در استان «ذمار» نيز شاهد تجمعات اعتراضي مشابه بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها