کد خبر: ۳۷۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا، شرايط استفاده از وام و پرداخت قسطي طرح جريمه مشمولان غايب را اعلام كرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ابراهيم كريمي جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص طرح جريمه مشمولان غايب گفت: قانون گذار نحوه پرداخت مبلغ جريمه را به صورت نقدي و قسطي تعيين كرده است و بر اساس قانون فقط تا پايان سال 1395 اين طرح معتبر است.

وي افزود: تمام كساني كه در سال گذشته موفق به واريز وجه جريمه نشده اند، بايد با مراجعه به دفاترخدمات الكترونيك انتظامي (پليس +10 ) نسبت به ثبت درخواست خود مبني بر پرداخت مبلغ جريمه به صورت نقدي، قسطي يا در قالب استفاده از تسهيلات اعطايي اقدام كنند.

جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا بيان كرد : همه متقاضيان بايد يكي از اين روش ها را انتخاب و نسبت به پرداخت وجوه جريمه اقدام كنند.

وي ادامه داد: متقاضيان با پرداخت نقدي جريمه يك شناسه واريز دريافت كرده و پس واريز وجه،كارت صادر و نشاني فرد ارسال مي شود.

اين مقام انتظامي در ادامه با تشريح شرايط قسط بندي مبلغ جريمه مشمولان غايب گفت: متقاضيان در ابتدا بايد يك سوم مبلغ جريمه را پرداخت كرده و مبلغ باقيمانده را به صورت قسطي تا پايان سال 1395 پرداخت كنند كه در اين راستا بانك قوامين به عنوان بانك عامل پيش بيني شده است.

سردار كريمي افزود: افرادي كه نيمي از وجه جريمه خود را پرداخت كرده باشند، اجازه يك مرحله خروج از كشور به منظور سفرهاي زيارتي را مي دهيم و امكان بهره بندي از برخي امكانات به صورت موقت را خواهند داشت.

وي در خصوص نحوه استفاده متقاضيان از تسهيلات گفت: مشمولان طرح يك سوم پول را به بانك قوامين به عنوان بانك عامل پرداخت كرده و پس از آن مراحل دريافت وام را طي مي كنند.

اين مقام ارشد انتظامي مطرح كرد : شرايط اعطاي وام بر اساس قوانين بانك است و طبق ضوابط و شرايط بانك ، وام به متقاضيان اعطاء مي شود.

جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا خاطر نشان كرد : وام به همراه يك سوم پرداختي از طريق بانك به صورت يكجا به خزانه واريز شده و كارت معافيت توسط اين سازمان صدور و به نشاني فرد ارسال مي شود.

وي  گفت: شرايط دريافت وام بر اساس شرايط مورد توافق متقاضي و بانك است كه اين حالت مانند واريز نقدي وجه جريمه است و كارت متقاضي بلافاصله صادر مي شود.

سردار كريمي با بيان اينكه نامه هاي پرداخت تسهيلات از بيستم خرداد ماه به متقاضيان ارائه مي شود، گفت: هماهنگي لازم براي تقسيط وجه جريمه و پرداخت تسهيلات با بانك انجام شده و نامه هاي مربوطه را در زمان اعلامي به متقاضيان ارائه تا با انتخاب يكي از روش ها نسبت به پرداخت مبلغ جريمه اقدام كنند.
وي يادآور شد: بانك ها از طريق نوبت بندي اقدام به پرداخت وام مي كنند بنابراين با توجه به محدود بودن منابع مالي بانك ها ، اولويت با افرادي است كه درخواست خود را زودتر ثبت كرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها