کد خبر: ۳۷۹۴۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
رئيس اتحاديه مرغ، تخم‌مرغ و ماهي‌فروشان زنجان با اشاره به ارزان شدن مرغ و گران شدن تخم‌مرغ گفت: اين نوسانات در بازار مرغ و تخم‌مرغ طبيعي شده است.

به گزارش پایگاه 598، سيد ناصر رمضانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار كرد: بازار مرغ و تخم‌مرغ طي چند ماه گذشته داراي نوساناتي بوده كه همين امر بازار اين دو محصول را غيرقابل پيش‌بيني كرده است.

وي با اشاره به اينكه نوسانات مرغ‌ و تخم‌مرغ از سال گذشته آغاز شده و اغلب روند كاهشي داشته است، تصريح كرد: همين امر موجب متضرر شدن، مرغداران شد.

رئيس اتحاديه مرغ، تخم‌مرغ و ماهي‌فروشان زنجان با بيان اينكه در برهه‌اي از زمان قيمت مرغ افزايش يافت، گفت: در اين برهه زماني قيمت مرغ به 7 هزار تومان رسيد، اما دوباره روند كاهشي داشته و به كمتر از 6 هزار تومان رسيد.

رمضانلو با بيان اينكه در آستانه ماه مبارك رمضان نيز روند كاهشي مرغ ادامه داشت، تصريح كرد: بر همين اساس قيمت مرغ به 6 هزار و 250 تومان براي مصرف كننده رسيده است.

رئيس اتحاديه مرغ، تخم‌مرغ و ماهي‌فروشان زنجان با بيان اينكه قيمت پايين مرغ موجب عدم استقبال مردم از مرغ منجمد شده است، اضافه كرد: معمولا زماني مرغ منجمد توزيع مي‌شود كه قيمت مرغ بالا بوده و مردم قدرت خريد آن را نداشته باشند.

وي با اشاره به اينكه هم‌اكنون ميزان توزيع روزانه مرغ در زنجان 13 تا 14 تن است، افزود: ميزان تقاضا از سوي مردم تغييري نكرده است و به همين علت ميزان توزيع يكسان با روزهاي گذشته است.

رئيس اتحاديه مرغ، تخم‌مرغ و ماهي‌فروشان زنجان همچنين از افزايش قيمت تخم‌مرغ نيز خبر داد و گفت: در چرخه نوسانات قيمتي ميزان قيمت تخم‌‎مرغ به 4 هزار و 500 تومان رسيده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها