کد خبر: ۳۸۰۰۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
حمید‌ درخشان به سبک همیشگی خود شمشیر را از رو بست در یک مصاحبه گفت: ”آقای هدایتی به جای اینکه این همه پول برای خرید بازیکن بدهد بدهی‌های قبلی را بپردازد”.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هنوز عرق قرارداد وحیدامیری با پرسپولیس خشک نشده بود که حمید‌ درخشان به سبک همیشگی خود شمشیر را از رو بست در یک مصاحبه گفت: ”آقای هدایتی به جای اینکه این همه پول برای خرید بازیکن بدهد بدهی‌های قبلی را بپردازد”.

 

این که به شیوه پرداخت پیش قراردادها به بازیکنان می توان خرده گرفت بحثی دیگر است ولی حمید درخشان که همیشه سعی کرده ویترین حرف‌هایش را طوری بچیند که مخاطب حس کند عاشق سینه‌چاک شماره یک پرسپولیس است شاید خرید های خودش در پرسپولیس و یا موضع‌گیری‌هایش پس از بازی تیم ملی برابر آرژانتین، آن هم درست زمانی که افکار‌عمومی موافق عملکرد بازیکنان بودند را فراموش کرده باشد.

 

خریدهایی چون جعفرپور، حاتمی، تادیو و یا مبین میردورقی که کارنامه درخشان را در این حوزه به چالشی جدی کشاندند. قضیه دوربین بازی برنامه ورزش از نگاه دو هم که جای خود دارد.شاید اشاره به برخی موضوعات تاریخی، به ظاهر ارتباط مستقیمی با حرف‌های درخشان پیرامون شیوه خریدهای این فصل پرسپولیس نداشته باشد ولی بی ربط هم نیست .او در تمام این سال‌ها از «موقعیت سنجی زمانی» چیزی که می خواهد بگوید عاجز بوده است. شفاف بودن با «اصراربر کدر دیدن» فرق دارد آقای حمید درخشان عزیز.

 

نکته: به زعم آنچه گفته شد، پرداخت کلان هنگام پیش‌قرارداد، با توجه به ظرفیت محدود روحیه بازیکنان ایرانی می‌تواند مشکلات خاصی را در طول فصل یرای هر باشگاه ایجاد کند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها