کد خبر: ۳۸۰۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «زندگی خصوصی» گفت: «زندگی خصوصی» فیلمی در ژانر اجتماعی و در مورد افراط و تفریط است.

«اصغر نعیمی» نویسنده فیلمنامه «زندگی خصوصی» که در برج میلاد حضور داشت، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال در جشنواره فیلم فجر با نگارش فیلمنامه «زندگی خصوصی» ساخته محمدحسین فرحبخش حضور دارم.

وی در ادامه در مورد ژانر و ویژگی های فیلم سینمایی «زندگی خصوصی» به فارس، گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی و در مورد افراط و تفریط است.

«اصغر نعیمی» در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: فیلمنامه 4 بار بازنویسی شد و امیدوارم با انتخاب بازیگران متفاوت به دل مخاطبان بنشیند.

به گزارش فارس، فیلمنامه «زندگی خصوصی» توسط اصغر نعیمی نوشته شده و داستان آن درباره مردی به نام ابراهیم کیانی است که در زندگی خصوصی‌اش رازهایی وجود دارد که تلاش برای مکتوم نگهداشتن آن‌ها او را گرفتار برزخی غریب می‌کند.

در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، سعید نیکپور، کاظم هژیرآزاد، فریبرز بازغی، آریا خسروی، اکبر فیضی، میلاد نیوپور، نازنین لواسانی، رویا حمزه‌بینی، حسینعلی قورچی، وحید توکلی، جلیل ملک‌زاده، حسن نوروزی، غلام ژاپنی، حسین عراقی و با حضور آتیلا پسیانی و امیر آقایی به ایفای نقش می‌پردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها