کد خبر: ۳۸۰۳۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم كاشان در مجلس با انتقاد از كمبودهاي بهداشتي، آموزشي و رفاهي مسكن مهر خطاب به وزير راه گفت: طرح جايگزيني مسكن اجتماعي شما به كجا رسيده است؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سيدجواد ساداتي‌نژاد نماينده مردم كاشان،‌آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي امروز (دوشنبه 24 خرداد) در صحن علني مجلس و پس از گزارش عباس آخوندي وزير راه وشهرسازي گفت: شما درباره تعهدات مسكن مهر خود را پاسخگو اعلام كرديد اما عدم وجود خدمات عمومي، ديني، نبود فضاي سبز، اماكن بهداشتي، آموزشي و تفريحي مسكن مهر را به اقامتگاه‌هايي با مطلوبيت اندكي براي زندگي تبديل كرده است.

وي بر ضرورت عزم جدي توسط وزارت راه و شهرسازي در جهت رفع اين ايرادات تاكيد كرد و اظهار داشت: البته لازم است كه ساير نهادهاي ديگر همچون وزارت نفت، نيرو و آموزش و پرورش نيز جهت انجام تعهدات دولت در اين باره همكاري لازم را داشته باشند.

ساداتي‌نژاد با خطاب قرار دادن آخوندي گفت: آقاي وزير بفرماييد طرح جايگزين شما با عنوان مسكن اجتماعي به كجا رسيده است؟ جوان ما پس از اشتغال و ازدواج مهمترين دغدغه‌اش مسكن است. در اين باره چه كار انجام داده‌ايد؟

وي با اشاره به نام‌گذاري سال جاري به عنوان «اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل» خاطرنشان كرد: از آنجا كه راه بخشي مهم در حوزه گردشگري مي‌باشد و گردشگري نيز راهي پايدار در مسير اشتغال روستايي لازم است كه امروز به اين منظور طرح مشتركي با همكاري سازمان گردشگري تهيه گردد و در اولويت قرار گيرد.

نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي با ابراز اينكه بسياري از مسيرهاي گردشگري به علت خطرات سوانح رانندگي به عنوان جاده‌هاي مرگ مطرح مي‌شوند، گفت: اين جاده‌ها به علت تردد زياد صدمات زيادي به مردم منطقه وارد كرده و خانواده‌هاي بسياري داغدار شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها