کد خبر: ۳۸۰۵۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
با گذشت یک ماه از دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت:
یک ماه از دیدار فائزه هاشمی با سران نجس بهائیت میگذرد. دیداری دشمن شاد کن که دل هر مسلمان دلسوزی را به درد آورد و بزرگان اسلام و انقلاب، این اقدام را تقبیح کردند و نجاست این افراد به حکم مراجع معظم تقلید، تاکید شد و همه هموطنان و مسئولین دلسوز خواهان آن شدند تا با شدت با این قضیه برخورد شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یک ماه از دیدار فائزه هاشمی با سران نجس بهائیت میگذرد. دیداری دشمن شاد کن که دل هر مسلمان دلسوزی را به درد آورد و بزرگان اسلام و انقلاب، این اقدام را تقبیح کردند و نجاست این افراد به حکم مراجع معظم تقلید، تاکید شد و همه هموطنان و مسئولین دلسوز خواهان آن شدند تا با شدت با این قضیه برخورد شود.

برای نمونه میتوان به طومار امضایی از انقلابیون تهران اشاره کرد که فردای روز دیدار در مقابل دادسرای عمومی پایتخت تجمع کردند و خواهان مجازات فرد خاطی شدند. اما پس از انبوه شکایات، فائزه هاشمی وقاحت را تمام کرد و گفت "کار اشتباهی انجام نداده ام و پشیمان نیستم".


اکنون و پس از یک ماه، بیم آن وجود دارد که در کوران اخبار و حوادث، این قبح زدایی خائنانه به فراموشی سپرده شود و در ورای این فراموشی پیامدهای زیر حاصل شود:

الف) شخص خاطی اطمینان پیدا میکند که آزادی انجام هر عمل قبیحی را دارد و حتی بدون عذرخواهی و به مرور زمان میتواند دست به اقدامات دیگری بزند و خطوط قرمز را یکی پس از دیگری در نوردد.

ب) اعضای نجس این فرقه ضاله، در جنایات و گمراهی خود و گمراه سازی سایرین جسورتر میشوند و با عادی سازی نام فرقه و تصاویرشان، خود را برای پروژه های بعدی آماده میکنند.

ج) سایر افرادی که قصد جسارت به مبانی دینی و انقلابی ایرانیان را داشته باشند گمان میکنند که با انجام هرکاری و به مرور زمان میتوانند پرده فراموشی بر عمل خود بکشند.

د) متدینین جامعه بیم آن پیدا میکند که مبادا وابستگی خانوادگی و انتساب به بعضی مسئولین موجب شود تا اقدام علیه دین و ارزشهای جامعه با بی تفاوتی و عدم حساسیت روبرو شود.

* دکتر حسین صفدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها