کد خبر: ۳۸۱۹۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۲ تير ۱۳۹۵
پيشكسوت فوتبال ايران با انتقاد از ادبيات به كار رفته از سوي سرمربي تيم ملي گفت: مربيان جوان با اين شرايط چطور الگوهايشان را انتخاب كنند و آيا از اين رفتارها نااميد نمي‌شوند؟

به گزارش پایگاه 598، امير حاج‌رضايي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره درگيري بين كارلوس كي‌روش و برانكو ايوانكوويچ عنوان كرد: من از حاميان كي‌روش هستم و دوست دارم او به لحاظ فني در فوتبال ايران كار كند اما با ادبيات و موضع‌گيري‌هاي سرمربي تيم ملي موافق نيستم. برانكو مربي متشخص و قابل احترامي است و نبايد در قبال او چنين ادبياتي به كار برد. در اينجا حق را به برانكو مي‌دهم، چرا كه بازيكنان بايد در تمرينات تيم باشگاهي خود شركت كنند، چيزي كه در فوتبال مدرن اتفاق مي‌افتد.

وي افزود: به هيچ عنوان رفتار كي‌روش را نمي‌پسندم كه مدام بيانيه داده و از ادبيات بدي استفاده مي‌كند. مربيان جوان با اين شرايط چطور الگوهايشان را انتخاب كنند؟ آيا از اين رفتارها نااميد نمي‌شوند؟ توقع از مربي جهاني چون كي‌روش بيشتر از اينهاست و او مي‌توانست مؤدبانه صحبت كند.

پيشكسوت تيم فوتبال ايران خاطرنشان كرد: هم برانكو و هم كي‌روش مربيان قابل احترامي هستند اما در اين ميان يكي دو نفر در فوتبال ايران شيطنت مي‌كنند و دل‌شان مي‌خواهد كي‌روش سرنگون شود. كي‌روش هم آدم باهوشي بوده و خيلي وقت است متوجه اين مسائل شده است.

حاج‌رضايي در پاسخ به اين سؤال كه چه كساني قصد سرنگوني كي‌روش را دارند، گفت: اصلاً نمي‌توانم در اين باره صحبت كنم چون نمي‌خواهم وارد اين داستان‌ها شوم. كي‌روش متوجه برخي مسائل داخلي شده اما نحوه برخوردش خوب نيست.

وي در خصوص اينكه فدراسيون فوتبال چقدر در اختلافات اخير مقصر است، اظهار داشت: تا دلتان بخواهد، فدراسيون مقصر است. البته مهدي تاج به تازگي رئيس فدراسيون شده و ملاك را بايد 8 رياست آن آقا (علي كفاشيان) در نظر گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها