کد خبر: ۳۸۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۰ تير ۱۳۹۵
حمید روحانی:
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی با بیان اینکه برائت روحانی از برادرش کمترین کاری است که باید انجام دهد، گفت: اعتبار بخشیدن به نااهلان و منحرفان یکی از راه‌های مقابله با ارزش‌هاست و دولت یازدهم همین کار را انجام داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در نشست خبری که صبح امروز در محل این بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار بخشیدن به نااهلان و منحرفان یکی از راه‌های مقابله با ارزش‌هاست و دولت یازدهم با انتصاب چهره‌هایی که در فتنه نقش داشتند همین کار را انجام داد.

روحانی با بیان اینکه دولت یازدهم سیاست بازی را به جای سیاست مداری بکار گرفته است، تصریح کرد: وقتی مردم از رئیس دولت وعده دروغ بشنوند دیگری اعتباری برای دولت قائل نخواهند بود.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ مقامی در جمهوری اسلامی نباید مصونیت داشته باشد، خاطرنشان کرد:‌ شیوه دولت در برخورد با مفاسد اجتماعی شیوه لیبرالیستی است.

وی تاکید کرد: تا وقتی رؤسای جمهور مصونیت دارند نمی‌توان با مفاسد اقتصادی و اجتماعی برخورد کرد و از سوی دیگر نیز برائت روحانی از برادرش کمترین کاری است که باید انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
تلاش روحانی این است که انقلاب را ازدست نااهلان ونامحرمان حجتیه ای وپایداری نجات دهد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها