کد خبر: ۳۸۴۳۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۲ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، لئون بنکو 32 ساله و متولد کرواسی با 185 سانتیمتر و 83 کیلوگرم وزن، جدیدترین گزینه جانشینی مهدی طارمی است.

بانک ورزش مانند قبل و به محض معرفی گزینه های خارجی برای حضور در تیم های پایتخت، آمار این بازیکن را به صورت کامل در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

لئون بنکو مهاجمی چپ پاست و تا حدودی هم قابلیت بازی با پای راست را دارد.

 در فصل 2006-07 و 2007-08 در 10 بازی برای نورنبرگ (در مجموع 95 دقیقه) به میدان رفت ولی نتوانست گل بزند.

او فصل بعد به استانداردلیژ بلژیک پیوست و در 15 بازی 1 گل زد، یک فصل بعد به کورتریک بلژیک رفت و دو فصل در این تیم ماند. حاصل حضور بنکو طی این دو فصل 30 بازی و 5 گل بود.

بنکو یک سال بعد به اسلاون در لیگ یک کرواسی رفت و در مجموع دو فصل حضور در این تیم، 27 بازی کرد و 15 گل زد؛ سال اول 8 گل و سال دوم 7 گل!

یک سال بعد به عربستان آمد تا در مجموع 9 بازی برای الفیصل 5 گل بزند.

پس از حضور در عربستان مهاجم مدنظر سرخپوشان به لیگ کرواسی برگشت و 30 بازی برای ریجکا در لیگ یک به میدان رفت تا 18 گل بزند، در فصل دوم حضورش در این تیم 20 بازی کرد و 15 گل زد، همه این ها باعث شد محبوبیتش نزد هواداران ریجکا بیشتر و بیشتر شود.

او پس از درخشش در لیگ یک کرواسی  دوباره به آسیا برگشت و برای دالیان چین در 9 بازی یک گل زد، سپس به سارایوو بوسنی رفت تا در 40 بازی برای این تیم (طی 2 فصل) 27 گل بزند.

 بنکو 4 بازی ملی هم در کارنامه دارد ولی نتوانسته گل بزند؛ هنگ کنگ، کره جنوبی (2 بار) و ایسلند رقبای کرواسی در آن دیدارها بودند، کرواسی در حضور بنکو یک بار کره را برد و یک بار به این تیم باخت. چین را برد و با ایسلند مساوی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها