کد خبر: ۳۸۵۳۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۹ تير ۱۳۹۵
سرمربي استقلال روز گذشته با حضور در هيأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با اين باشگاه ثبت كرد تا اين سوال مهم به وجود بيايد كه آيا او از نظر قانوني حق چنين كاري را داشته يا خير.

به گزارش پایگاه 598، نسيم نوشت: سرمربي استقلال روز گذشته با حضور در هيأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با اين باشگاه ثبت كرد تا اين سوال مهم به وجود بيايد كه آيا او از نظر قانوني حق چنين كاري را داشته يا خير. در حال حاضر باشگاه استقلال با پرويز مظلومي سرمربي فصل گذشته خود تسويه حساب نكرده است و بنابراين او از نظر قانوني سرمربي استقلال است اما مدتي است كه مسئولان نقل و انتقالات سازمان ليگ ادعا مي‌كنند باشگاه‌ها ممنوعيتي براي تعداد كادرفني خود ندارند و بنابراين منصوريان و اعضاي كادرفني جديدش مي‌توانند بدون هيچ مشكلي قراردادهاي خود را ثبت كنند.

اما رمزگشايي از حرف‌هاي مئوولان سازمان ليگ مي‌تواند بسيار جالب باشد. به نظر مي‌رسد باشگاه استقلال در عقد قرارداد با مظلومي اشتباهي بزرگ انجام داده است كه امروز حسابي به كمك شان آمده است. در قراردادي كه فصل گذشته مظلومي بااستقلال امضا كرد سمت او به عنوان مربي قيد شده است و استقلال از همين موضوع استفاده كرده و قرارداد منصوريان را در هيأت فوتبال استان تهران ثبت كرده است. اين اشتباه عجيب در قرارداد باعث شده است كه مظلومي نتواند براي گرفتن طلبش به استقلال فشار بياورد و جالب است كه خودش زماني كه با او تماس گرفتيم حاضر نشد پاسخي در اين باره به خبرنگار نسيم بدهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها