کد خبر: ۳۸۵۳۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۹ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، از مرزبان خواست در بازی با استقلال حضور نداشته باشد، اما این مربی موافقت نکرد! خیلی‌ها فکر می‌کردند در بازی دیروز استقلال و خونه به خونه، عمران زاده غایب بزرگ بازی باشد اما ماجرا جور دیگری پیش رفت.

حنیف هم مثل بازیکنان دیگر خونه به خونه آمده بود تا با استقلالی‌ها بازی کند. لحظه‌های درام بازی اما با آفتابی شدن حنیف در زمین شروع شد. هواداران به شدت عمران‌زاده را تشویق کردند.

حنیف هم که برخلاف ظاهر خشنش احساسی است نتوانست خودش را کنترل کند و شروع کرد به اشک ریختن.

هواداران استقلال خودشان را به عمران‌زاده رساندند و مدافع فصل پیش استقلال را در آغوش گرفتند. عمران‌زاده با اشک‌هایش حال و هوای خاصی به بازی داد و اشک‌های حنیف نشان می‌داد چقدر از بابت جدایی‌اش ناراحت است و هنوز دلش با استقلالی‌ها است. آری دل حنیف با استقلالی‌ها بود چرا که اگر جز این بود هرگز پیش از تقابل تیم جدیدش با استقلال سمت علی منصور نمی‌رفت. البته حنیف با وریا غفوری، امید ابراهیمی و خسرو حیدری هم خوش و بش گرمی داشت و آنها را در آغوش کشید اما او هرگز سمت مهدی رحمتی نرفت تا شاید پیامش را به گوش هوادارانی برساند که جدایی او از استقلال برای‌شان معمای لاینحلی بود و از خود می‌پرسیدند که چرا و به چه دلیل بازیکنی که هنوز می‌توانست در ترکیب استقلال بازی کند اینگونه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

حنیف سمت رحمتی نرفت تا شاید حرف‌ها و ناگفته‌هایش را به گوش همه برساند و به نوعی تایید کند دلایل جدایی‌اش از استقلال را... به هر حال دیروز لحظات غم‌انگیزی میان عمران‌زاده و استقلالی‌ها سپری شد و خیلی‌ها به یاد روزی افتادند که عمران‌زاده در لیست مازاد استقلال قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها